укладання договорів на встановлення розміру та порядку участі у розвитку інфраструктури
Жмеринська
міська рада
Розмір тексту:

укладання договорів на встановлення розміру та порядку участі у розвитку інфраструктури

Роз’яснення

щодо укладання договорів на встановлення розміру та порядку участі у розвитку інфраструктури м. Жмеринка

 

1. Які нормативні документи визначають умови участі замовника будівництва та реконструкції об’єкта у розвитку інфраструктури населеного пункту?

Відповідно до ст.40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту.

Цією ж статтею на органи місцевого самоврядування покладені повноваження щодо встановлення Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.

На виконання наданих повноважень, рішенням міської ради 6 скликання від 1 березня 2014 року №570 затверджено Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста.

2. У яких випадках забудовник не вносить кошти на розвиток інфраструктури населеного пункту?

Даний Закон надає виключення щодо обов’язковості внесення забудовником коштів на розвиток інфраструктури у випадках будівництва:

1) об’єктів будь-якого призначення відбувалось на замовлення державних  органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;

2) будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;

3) будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;

4) індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;

5) об’єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;

6) об’єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об'єктів соціальної інфраструктури;

7) об’єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного  або природного характеру;

8) об’єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об’єктів енергетики, зв’язку та дорожнього господарства (крім об’єктів дорожнього сервісу).

3. У яких розмірах визначається внесок?

Величина пайової участі у розвитку інфраструктури міста визначається у договорі, укладеному з виконавчим комітетом міської ради з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами.

При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.

Відповідно до закону граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту з урахуванням інших передбачених законом  відрахувань не може перевищувати:

1) 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта - для нежитлових будівель та споруд;  

2) 4 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта - для житлових будинків.

Відповідно до рішення міської ради від 1 березня 2014 року №570 встановлено розмір внеску в залежності від категорії об’єктів містобудування:

5 - відсотків загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об'єкта містобудування, для нежитлових будівель та/або споруд (крім будівель закладів  культури  та  освіти, медичного і оздоровчого  призначення);

2 - відсотки загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об'єкта містобудування для категорії житлових будинків.

4. Від чого залежить розмір внеску?

Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури міста визначається у залежності від кошторисної вартості об’єкта будівництва, реконструкції, від місця розташування об’єкта, від кількості коштів які внесені під час будівництва, реконструкції об’єкта на благоустрій та розвиток інфраструктури навколо об’єкта, та соціально-економічного значення об’єкта.

Даний розрахунок проводиться управлінням економіки міської ради на підставі представлених документів.

Кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту сплачуються в повному обсязі до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію єдиним платежем або частинами за графіком, що визначається договором.

5. Які документи необхідно представити і куди?

Для укладання договору про пайову участь у розвитку інфраструктури міста заявник звертається у Центр надання адміністративних послуг за адресою місто Жмеринка, вул. Училищна, 9.

Визначено перелік документів:

1.Заява (клопотання).

2. Доручення, якщо звернення передано через уповноважену особу.

3.а) Копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців, фізичних осіб);

б) Копії установчих документів (для юридичних осіб).

4. Копії документів про право власності (користування) на земельну ділянку (в разі наявності).

5. Копія свідоцтва про право власності на нерухоме майно (в разі наявності).

6. Копія технічного паспорту на об’єкт (в разі наявності).

7.Копії проектної документації.

8. Копії кошторисної документації.

9. Копії документів, що підтверджують фактичні витрати замовника, пов’язані із будівництвом (реконструкцією) інженерних мереж/об’єктів інженерної інфраструктури поза межами земельної ділянки, відведеної під будівництво (реконструкцію) об’єкту (в разі наявності).

За даним переліком документів виконавчий комітет визначає розмір пайової участі у розвитку інфраструктури міста, протягом 15 робочих днів укладається договір між виконкомом міської ради та забудовником.

6. Куди можна звернутись для отримання консультації?

За консультаціями з приводу розрахунку внеску та укладання договорів про пайову участь можна звертатись до Центру надання адміністративних послуг у понеділок (з 1500 до 1600) та четвер (з 1000 до 1200), а також до управління економіки міської ради у робочий час та за тел.. 2-16-66.

 

Начальник управління економіки

міської ради А.Коновал