Виконання бюджету міста станом на 06.06.2017
Жмеринська
міська рада
Розмір тексту:

Виконання бюджету міста станом на 06.06.2017

Про підсумки оперативного виконання бюджету міста станом на  06.06.2017 р.

         

Фінансове управління Жмеринської міської ради повідомляє, що  за  січень-червень 2017 року до загального та спеціального фондів бюджету міста надійшло 148838,3 тис.грн. доходів, в тому числі:

          1. До загального фонду бюджету міста надійшло 134583,0 тис.грн., що становить 90,9% до уточнених планових показників на січень-червень місяці 2017р., з яких:

- 58570,8  тис.грн. (96,2%) податки, збори та інші платежі.

- 76012,2 тис.грн.(87,1%) офіційні трансферти з державного та обласного   

бюджетів.

           2. До спеціального фонду бюджету міста надійшло 14255,3тис.грн., з  яких:

- 463,5 тис.грн. – податки,  збори  та інші  платежі, виконання яких становить     

161,5% до плану на 6 місяців поточного року;

-7059,0 тис.грн. – власні  надходження  бюджетних  установ;

- а також, здійснено конвертування валюти та перенесення коштів в сумі – 6732,8 тис.грн. – з коду доходів 25020000 «Інші власні надходження» на код 42020000 «Гранти, що надійшли до бюджетів усіх рівнів» для здійснення заходів в рамках впровадження проекту з енергозбереження «Energy Go».

           Аналіз виконання плану по доходах м.Жмеринка в розрізі джерел надходжень станом на 06.06.2017р. додається.                 

 

             Виконання  бюджету  міста  по  видатках станом  на 06.06.2017р.   становить 115518,5  тис.грн., в т.ч. по  загальному  фонду – 106938,7  тис.грн., спеціальному  фонду – 8579,8 тис.грн. (з них 978,3 тис.грн. - видатки  проведені за  рахунок  власних  надходжень  бюджетних  установ).

          

           Відповідно  бюджет виконаний  по загальному  фонду на 73,7 %  до  уточненого  плану  на  звітний  період  та  по  спеціальному  фонду  на  14,1% до  уточненого  плану  на  рік.

 

            Касові  видатки  за  рахунок  загального  фонду   станом   на  06.06.2017 року  становлять  106938,7 тис.грн. та  в  розрізі  галузей   розподілені  наступним  чином:

-  «Освіта»  - 37020,1  тис.грн., з них:

          за  рахунок  освітньої  субвенції з  Державного  бюджету – 16370,7  тис.грн. ( направлені  на  виплату  заробітної  плати з нарахуванням педагогічним працівникам  по  загальноосвітніх  школах – 15344,6 тис.грн. та   школі – інтернат –1026,1 тис.грн.);

           за рахунок  субвенції  з Державного  бюджету  641,0 тис.грн. (забезпечення  належних  умов  для  виховання  та  розвитку  дітей-сиріт  і  дітей, позбавлених  батьківського  піклування,  для  виплати  допомоги  прийомним  сім»ям  та  будинкам  сімейного  типу  «Гроші  ходять  за  дитиною»);

          за  рахунок  коштів  місцевого  бюджету  - 20008,4 тис.грн. (виплата  заробітної  плати з нарахуванням, оплата енергоносіїв та  утримання  установ:  дитячі  садочки – 9989,4 тис.грн.,  загальноосвітні школи – 6679,7 тис.грн., школа –інтернат –1054,2 тис.грн.,  центр  позашкільної освіти – 1112,4 тис.грн.,   методичний кабінет – 316,4 тис.грн., централізована  бухгалтерія – 647,3 тис.грн., обслуговуюча  група – 203,6 тис.грн.,  надання  допомоги  дітям-сиротам і  дітям, позбавленим  батьківського  піклування, яким  виповнилось 18 років – 5,4 тис.грн.).

 

- «Соціальний захист та  соціальне  забезпечення» -  52764,3 тис.грн.,  в т.ч.:

         трансферти з Державного  бюджету –51229,6 тис.грн. ( виплата  допомог  сім»ям  з  дітьми,  малозабезпеченим  сім»ям, інвалідам  з  дитинства,  дітям-інвалідам, тимчасової  державної  допомоги  дітям  та  допомоги  по  догляду  за  інвалідами I чи II групи  внаслідок  психічного розладу – 23541,8 тис.грн., надання  пільг  та  житлових  субсидій  населенню  на  відшкодування  витрат – 27687,8 тис.грн.);

        субвенція  з  обласного  бюджету – 24,4 тис.грн. ( компенсаційні  виплати  інвалідам на  бензин  та  обслуговування  автомобілів – 12,7 тис.грн., видатки на  поховання  учасників  бойових  дій  та  інвалідів  війни – 2,5 тис.грн., пільгове  медичне  обслуговування  громадян,  які  постраждали  внаслідок  Чорнобильської катастрофи – 9,2 тис.грн.;

         кошти  місцевого  бюджету –1510,3  тис.грн  (утримання  територіального  центру – 622,3 тис.грн.,  забезпечення соціальними  послугами громадян  похилого  віку, інвалідів, хворих,  які  не  здатні  до  самообслуговування – 194,9  тис.грн., виплата допомоги  наданих депутатами  та міським  головою – 280,2 тис.грн., пільги  на  оплату житлово-комунальних послуг – 13,7 тис.грн., виплата  соціальної грошової  допомоги членам  сімей  загиблих  учасників АТО, компенсація  за  пільговий  проїзд – 8,0 тис.грн.,  святковий  обід ветеранам  до  Дня Перемоги – 4,5 тис.грн., надання  фінансової  підтримки  громадським  організаціям  інвалідів і ветеранів – 49,9 тис.грн.,  компенсаційні  виплати  на  пільговий  проїзд  автомобільним  транспортом  окремим  категоріям  громадян – 320,5 тис.грн.,  програми  в  галузі  соціального  захисту  дітей,  сім»ї  та  молоді – 16,3 тис.грн.).

 

- «Фізична  культура  та спорт» –1088,2  тис.грн. (виплата  заробітної  плати з нарахуванням, оплата енергоносіїв та  утримання дитячо-юнацької  спортивної  школи – 1008,3 тис.грн., проведення  навчально-тренувальних  зборів  та  змагань  з  олімпійських  видів  спорту – 53,5 тис.грн.,  підтримка  спорту  вищих  досягнень – міської  федерації  футболу – 26,4 тис.грн.).

 

- «Державне  управління» – 6419,2 тис.грн. ( виплата  заробітної  плати з  нарахуваннями, енергоносіїв  та  утримання   виконавчого комітету,   управління  праці  та  соціального  захисту  населення,  фінансового  управління).

- «Культура  і  мистецтво» – 2537,9 тис.грн.,  з  них:

         на   виплату  заробітної  плати з  нарахуваннями  та  оплата  послуг   для  бібліотеки – 202,9 тис.грн., міського  історичного музея  – 151,4 тис.грн., народним  колективам – 268,2 тис.грн.,  дитячої  музичної  школи – 1728,9 тис.грн. та централізованої  бухгалтерії –186,5 тис.грн.

 

- «Забезпечення  функціонування водопровідно-каналізаційного  господарства» - 63,8 тис.грн. ( фінансова  підтримка КП «Жмеринкаводоканал»);

     

- «Житлово – комунальне господарство» - 2200,0 тис.грн.  (виконання робіт по благоустрою міста: утримання  міських  доріг –1294,9 тис.грн., вивіз  сміття – 140,4  тис.грн.,  оплата за електроенергію  використану  зовнішнім  освітленням – 305,0 тис.грн., поточний  ремонт  мереж  зовнішнього  освітлення – 118,7 тис.грн., демонтаж новорічних  гірлянд – 3,6 тис.грн.,  виклик  електроінспектора – 0,8 тис.грн., стрижка  живої  огорожі  та формувальна  обрізка дерев – 45,2 тис.грн.,  порізка  сухостійних  дерев – 28,6 тис.грн.,  технічне  обслуговування  світлофорних  об»єктів – 6,5 тис.грн., повірка  газового  лічильника – 1,0 тис.грн., відлов та  стерилізація  безпритульних  тварин – 6,9 тис.грн., встановлення  дитячого  ігрового  майданчика  по вул. Київська – 19,1 тис.грн., встановлення  урн – 6,1 тис.грн., придбання  аншлагів  на  багатоповерхові  житлові  будинки – 10,3 тис.грн., встановлення  автобусних  зупинок – 80,0 тис.грн., влаштування  контейнерних  майданчиків – 59,0 тис.грн.,  поточний ремонт  огорожі  навколо  сквера – 6,2 тис.грн., поточний  ремонт  площі  Миру – 20,0 тис.грн.,  поточний  ремонт  братських  могил – 38,2 тис.грн.,  поточний  ремонт  виїзної  арки – 9,5 тис.грн.).

 

- «Забезпечення  функціонування  комбінатів  комунальних  підприємств» - для  КП «Жмеринкакомунсервіс» - 54,6 тис.грн.

 

- «Транспорт та  дорожнє  господарство»  - 281,5 тис.грн. ( виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  поточний  ремонт  доріг –4,4 тис.грн., оплата  робіт  по  поточному  ремонту  доріг – 277,1 тис.грн.).

 

- «Проведення  заходів  із  землеустрою» - 7,0 тис.грн. (виготовлення  проекту землеустрою земельних  ділянок по вул. Сільськогосподарській,60,62).

 

- «Засоби  масової  інформації» – 130,2 тис.грн. ( фінансова підтримка КЗ     «Жмеринська  газета»  - 121,9 тис.грн.,  радіомовлення  «Обрій» - 8,3 тис.грн.).

 

-  субвенція  з місцевого бюджету державному  на  виконання програм соціально-економічного та культурного  розвитку  регіонів  - 75,0 тис.грн. (45,0 тис.грн. -  для головного  управління  національної  поліції у Вінницькій  області,   30,0 тис.грн. – для  управління  Служби  безпеки  України  у  Вінницькій області).

 

- реверсна дотація  до Державного  бюджету  – 3949,9 тис.грн.

-  інші  видатки – 347,0 тис.грн. 

 

           Крім того, за рахунок коштів бюджету розвитку спеціального  фонду були  проведенні   видатки   в  сумі  6472,2  тис.грн. , а  саме  в  розрізі  галузей:

         

 -  «Освіта» - 3373,8 тис.грн. ( експертиза  та проектно-кошторисна  документація по  капремонту  покрівлі  дошкільного навчального  закладу №1 – 22,3 тис.грн., експертиза  проектно-кошторисної  документації  по  капремонту  покрівлі дошкільного навчального  закладу № 5 – 2,1 тис.грн., експертиза та   проектно-кошторисна  документація  по  капремонту  будівлі дошкільного навчального  закладу № 7 – 34,0 тис.грн., капітальний  ремонт  будівлі  дошкільного навчального  закладу № 8 – 667,2  тис.грн., експертиза (коригування) проектно-кошторисної  документації по  реставраційніних  роботах  будівлі  загальноосвітньої  школи №1 – 56,1 тис.грн.,  реставраційні  роботи  будівлі  загальноосвітньої  школи №1 – 1445,8  тис.грн., експертиза проектно – кошторисної  документації по  капремонту  даху  будівлі  загальноосвітньої  школи – ліцей – 4,9 тис.грн. роботи  по  капітальному ремонту  даху  будівлі  загальноосвітньої  школи – ліцей – 429,0 тис.грн., робочий  проект по  капремонту  даху загальноосвітньої  школи – ліцей – 25,1 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації та  експертиза по будівництву комплексної  спортивної  площадки  та  дитячого  фізкультурно-оздоровчого  містечка  в  загальноосвітній  школі №3 – 50,0 тис.грн.,   придбання  та  доставка  матеріалів по капітальному  ремонту  будівлі початкових  класів  загальноосвітньої  школи №3 – 355,8 тис.грн., експертиза проектно-кошторисної  документації по  капремонту будівлі загальноосвітньої  школи №3( підсилення  конструкції) – 3,3 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації по капремонту  опалювальної системи загальноосвітньої  школи №6 –19,7 тис.грн.,  роботи  по  капремонту  опалювальної системи   загальноосвітньої  школи №6 – 169,2 тис.грн.,  експертиза,  щодо  дотримання  вимог  до  кошторисної  частини  проекту  будівництва по  капітальному  ремонту  загальноосвітньої школи-інтернат – 1,0 тис.грн.,виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капітальний  ремонт  фасадів (заміна  вікон   та  дверей) будівлі  загальноосвітньої школи-інтернат – 3,0 тис.грн., придбання  комп»ютерної  техніки для  централізованої бухгалтерії відділу  освіти – 24,3 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонту  вбиральні централізованої  бухгалтерії управління  освіти – 2,5 тис.грн., проведення  експертизи  проектно-кошторисної  документації по  капремонту  вбиральні централізованої  бухгалтерії управління  освіти – 1,0 тис.грн. та роботи  по  капремонту вбиральні централізованої  бухгалтерії управління  освіти – 57,5 тис.грн.);

 

- «Державне  управління» – 140,6 тис.грн. (придбання комп’ютерної  техніки);

 - «Культура» - 239,3 тис.грн. ( придбання  музичних  інструментів для дитячої музичної  школи –68,0 тис.грн.,  капітальний  ремонт бібліотеки – 82,7 тис.грн.,  придбання радіосистеми,  мікрофонів та 4  комплекти  з»єднувачів для народних  колективів – 67,4 тис,грн.,придбання  ноутбука  та  кольорового  принтера  для  бібліотеки – 12,0 тис.грн., придбання  стелажа  книжкового – 9,2 тис.грн.);

 

- «Капітальні  вкладення» - 1908,3 тис.грн. ( оплата  робіт   по  реконструкції  басейну  «Юність» - 1302,8  тис.грн., попередня  оплата  за  виконання  робіт  по  будівництву  опалювального  пункту КП «Парковий  культурно-спортивний   комплекс» - 449,0 тис.грн., капітальний  ремонт КНС по  вул. Сільськогосподарській – 60,0 тис.грн., експертиза та  виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  дощової  каналізації  по вул. Одеський тупік – 6,0 тис.грн., експертиза та  виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  дощової  каналізації  по вул. Комарова – 6,7 тис.грн.,  експертиза  та виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  території  пам»ятників  загиблим  Воїнам-Афганцям  та  пам»ятного  знаку  ліквідаторам  та постраждалим  від  аварії  на ЧАЕС -24,6  тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної  документації  на  капремонт приміщення  по вул. Соборна,41 – 1,6 тис.грн., оплата за  розробку  проектної  документації по  реконструкції  паркового  культурно-спортивного  комплексу – 57,6 тис.грн.);

 

- «Транспорт та  дорожнє  господарство»  - 662,9 тис.грн. ( експертиза  та  виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капітальний  ремонт  доріг – 108,4 тис.грн., перерахунок  та  експертиза  проектно-кошторисних документацій  на  капітальний  ремонт  доріг,  тротуарів  та  прибудинкових  територій – 13,4 тис.грн.,   оплата  робіт  по  капітальному  ремонту  прибудинкової  території по вул. Павлова,5,7,9 – 100,5 тис.грн., оплата  робіт  по  капремонту  тротуару по вул. Соборна,9 – 210,3 тис.грн., оплата  робіт  по  капремонту  прибудинкової  території  по вул. Соборна,5 – 230,3 тис.грн.);

 

- «Проведення  заходів  із  землеустрою» - 18,5 тис.грн. (виготовлення  експертних  грошових  оцінок  на  земельні  ділянки);

 

- « Заходи  з  енергозбереження» - 31,9 тис.грн., ( на  виконання програми  по  впровадженню  проекту «Energi Go: впровадження  плану  дій  сталого  енергетичного  розвитку м. Жмеринка» на 2015-2017рр. - коригування  проектно-кошторисної  документації по  кап. Ремонту  фасадів  корпусу №1 загальноосвітньої  школи №3 (утеплення та  заміна  вікон) – 10,5 тис.грн., проведення  експертизи проектно-кошторисної  документації по  капремонту будівлі дошкільного навчального  закладу №4 – 7,0 тис.грн.,  проведення   експертизи  проектно-кошторисної документації по  капремонту  будівлі  загальноосвітньої  школи №4 – 14,4 тис.грн.);

 

- «Внески до  статутного  капіталу  суб»єктів  господарювання» - 96,9 тис.грн. (для  комунального  підприємства «Енергоресурс» - 50,0 тис.грн.,  придбання насосів для КП «Жмеринкаводокал» - 46,9 тис.грн.).

            Проведено  видатки  на  реалізацію  програм  допомоги  і  грантів  міжнародних  фінансових  організацій  та  Європейського  Союзу   для здійснення заходів в рамках  проекту  «Energy Go: Впровадження  Плану  дій  сталого  енергетичного  розвитку м. Жмеринка» - 1129,3 тис.грн. ( оплата  робіт по  капітальному  ремонту ДНЗ №3 – 1054,7  тис.грн., роботи  по  технічному  нагляду  за  капітальним  ремонтом ДНЗ №3 - 4,7 тис.грн.,  послуги  щодо  управління  проектом – 18,4 тис.грн., консультаційні  послуги  з  метою  реалізації  проекту – 42,0 тис.грн., послуги з харчування  робочої  групи  в межах  проекту – 2,9  тис.грн., відновлення картриджу – 0,3 тис.грн., канцтовари – 6,3 тис.грн.).

 

        

Начальник фінансового управління                                                    Г.Г. Безверхня  

2017-06-06 10:00:46