Про підсумки оперативного виконання бюджету міста станом на 26.02.2018 р.
Жмеринська
міська рада
Розмір тексту:

Про підсумки оперативного виконання бюджету міста станом на 26.02.2018 р.

         Фінансове управління Жмеринської міської ради повідомляє, що за  січень-лютий 2018 року до загального та спеціального фондів бюджету міста надійшло 54300,2 тис.грн. доходів, в тому числі:

          1. До загального фонду бюджету міста надійшло 48868,6 тис.грн., що становить 77,7% до планових показників на січень-лютий 2018р., з яких:

- 26803,5 тис.грн. (109,8%) податки, збори та інші платежі.

- 22065,1 тис.грн.(57,4%) офіційні трансферти з державного та обласного  

бюджетів.

          2. До спеціального фонду бюджету міста надійшло 5431,6 тис.грн., з  яких:

- 618,8 тис.грн. – податки,  збори  та інші  платежі, виконання яких становить    

  742,1% до плану на 2 місяці поточного року;

-1483,9 тис.грн. – власні  надходження  бюджетних  установ;

-3328,9 тис.грн - на код 42020000 «Гранти, що надійшли до бюджетів усіх рівнів» для здійснення заходів в рамках впровадження проекту з енергозбереження «Energy Go».

          Аналіз виконання плану по доходах м.Жмеринка в розрізі джерел надходжень станом на 26.02.2018р. додається.                 

 

          Фактичне  виконання  бюджету  міста  по  видатках станом  на 26.02.2018р.   становить  40542,1  тис.грн., в т.ч. по  загальному  фонду – 36080,8  тис.грн., спеціальному  фонду – 4461,3 тис.грн. (з них 375,3 тис.грн. - видатки  проведені за  рахунок  власних  надходжень  бюджетних  установ).

          Відповідно  бюджет виконаний  по загальному  фонду на 57,4 %  до  уточненого  плану  на  звітний  період  та  по  спеціальному  фонду  на 8,3% до  уточненого  плану  на  рік.

          Касові  видатки  за  рахунок  загального  фонду   станом   на  26.02.2018 року  становлять  36080,8 тис.грн. та  в  розрізі  галузей   розподілені  наступним  чином:

-  «Освіта»  - 13881,6  тис.грн., з них:

          за  рахунок  освітньої  субвенції з  Державного  бюджету – 5298,1 тис.грн. ( направлені  на  виплату  заробітної  плати з нарахуванням педагогічним працівникам  по  загальноосвітніх  школах – 4990,0 тис.грн. та   школі – інтернат – 308,1 тис.грн.);

          за  рахунок  коштів  місцевого  бюджету  - 8583,5 тис.грн. (виплата  заробітної  плати з нарахуванням, оплата енергоносіїв та  утримання  установ:  дитячі  садочки – 3887,5 тис.грн.,  загальноосвітні школи – 2917,3 тис.грн., школа –інтернат – 453,7 тис.грн.,  центр  позашкільної освіти – 328,5 тис.грн.,  музична  школа – 543,0 тис.грн., методичний кабінет – 105,2 тис.грн., інші  заклади  у  сфері  освіти – 348,3 тис.грн.).

- «Соціальний захист та  соціальне  забезпечення» -  10292,7 тис.грн.,  в т.ч.:

         трансферти з Державного  бюджету –9701,0 тис.грн. ( виплата  допомоги  сім»ям  з  дітьми,  малозабезпеченим  сім»ям, інвалідам  з   дитинства,  тимчасової  допомоги  дітям – 6672,9  тис.грн., надання допомоги  по  догляду  за  інвалідами  1 чи 2 групи  – 2584,9 тис.грн. виплата державної  соціальної  допомоги  на  дітей-сиріт та дітей, позбавлених  батьківського  піклування,  у  дитячих  будинках  сімейного  типу  та  прийомних  сім»ях – 315,8 тис.грн., надання  пільг  та  житлових  субсидій  населенню  на  відшкодування  витрат – 127,4 тис.грн.);

        трансферти  з  обласного  бюджету – 2,6 тис.грн. ( видатки  на  поховання  учасників  бойових дій – 2,6 тис.грн.);

        кошти  місцевого  бюджету – 589,1 тис.грн  (утримання  територіального  центру – 225,3 тис.грн.,  забезпечення соціальними  послугами громадян  похилого  віку, інвалідів, хворих,  які  не  здатні  до  самообслуговування – 81,6   тис.грн., надання пільг населенню на оплату житлово-комунальних послуг( для  сім»ї з вадами зору) – 6,4 тис.грн., допомога  членам  сімей загиблих  учасників АТО  за  пільговий  проїзд – 2,4 тис.грн., надання  фінансової  підтримки  громадським  організаціям – 29,2 тис.грн., компенсаційни  виплати  на  пільговий  проїзд автомобільним  транспортом – 83,5 тис.грн., інші  пільги  окремим  категоріям громадян – 2,9 тис.грн., виплата допомоги  наданих депутатами  та міським  головою – 157,8 тис.грн.).

- «Державне  управління» – 2958,1 тис.грн. ( оплата  заробітної  плати з  нарахуваннями, енергоносіїв  та  утримання   виконавчого комітету,   управління  праці  та  соціального  захисту  населення,  фінансового  управління).

- «Культура  і  мистецтво» – 379,9 тис.грн.,  з  них:

         на   виплату  заробітної  плати з  нарахуваннями  та  оплата  послуг   для  бібліотеки – 75,0 тис.грн., міського  історичного музея  – 66,4 тис.грн., народні  колективи  - 56,0 тис.грн., інші  заклади  в  галузі  культури і мистецтва – 173,4 тис.грн., інші  заходи – 9,1 тис.грн.)

 

- «Фізична  культура  та спорт» – 496,1  тис.грн. (виплата  заробітної  плати з нарахуванням, оплата енергоносіїв та  утримання дитячо-юнацької  спортивної  школи – 493,5 тис.грн., проведення  навчально-тренувальних  зборів та  змагань – 2,6 тис.грн.).

 

- «Житлово – комунальне господарство» - 857,4 тис.грн.  (виконання робіт по благоустрою міста: утримання  міських  доріг – 583,9 тис.грн.,  електроенергія  використана  зовнішнім  освітленням – 198,3 тис.грн., поточний  ремонт мереж  зовнішнього  освітлення – 47,0 тис.грн., вивіз  сміття – 16,8 тис.грн., демонтаж  новорічних гирлянд – 10,7 тис.грн., захоронення  невідомого – 0,7 тис.грн.).

- «Міжбюджетні  трансферти» - 7215,0 тис.грн. (реверсна  дотація  до Державного  бюджету – 1893,3 тис.грн.,  субвенція  з  місцевого  бюджету  районному  бюджету на  здійснення  переданих  видатків  у  сфері  охорони  здоров»я ( медична  субвенція) – 5321,7 тис.грн.).

 

           Крім того, за рахунок коштів бюджету розвитку та інших  надходжень  спеціального  фонду були  проведенні   видатки   в  сумі  1291,1  тис.грн. , а  саме  в  розрізі  галузей:

- «Освіта» - 18,0 тис.грн. ( придбання  комп»ютерного обладнання для  централізованої  бухгалтерії – 18,0 тис.грн.).

- «Державне  управління» - 47,2 тис.грн. ( придбання  комп»ютерної  техніки  та  меблів).

- «Забезпечення  надійної  та  безперебійної  експлуатації  ліфтів» - 8,4  тис.грн. ( виготовлення  проектно-кошторисної документації  на  капремонт  пасажирських  ліфтів по вул. Соборна,11 – 8,4 тис.грн.).

- «Організація  благоустрою  населених  пунктів»  - 6,4 тис.грн. ( придбання автобусної  зупинки – 6,4 тис.грн.).

- «Будівництво  споруд,  установ  та  закладів  фізичної  культури  та  спорту» - 680,7 тис.грн. ( реконструкція СОЗ «Юність» - 680,7 тис.грн.).

- «Утримання та  розвиток  автомобільних  доріг» - 42,4 тис.грн. ( експертиза  та  виготовлення  проектно-кошторисної  документації на  капітальний  ремонт доріг по м. Жмеринка – 36,3 тис.грн.,  виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  прибудинкової  території  по вул. Франко,66 – 6,1 тис.грн.)

- «Заходи  з  енергозбереження» - 488,0 тис.грн. ( на  виконання програми  по  впровадженню  проекту «Energi Go: впровадження  плану  дій  сталого  енергетичного  розвитку м. Жмеринка» на 2015-2018рр. – попередня  оплата  в  розмірі  30% на  виконання  робіт  по  об»єкту «Капремонт   фасадів  корпусу №1 загальноосвітньої  школи №3 (утеплення та  заміна  вікон) – 260,0 тис.грн., аванс згідно договору  на  проведення  капремонту вентиляції  корпусу №1 загальноосвітньої  школи №3 – 228,0 тис.грн.).

 

            Проведено  видатки  на  реалізацію  програм  допомоги  і  грантів  міжнародних  фінансових  організацій  та  Європейського  Союзу   для здійснення заходів в рамках  проекту  «Energy Go: Впровадження  Плану  дій  сталого  енергетичного  розвитку м. Жмеринка» - 2795,0 тис.грн. (консультаційні  послуги  з  метою  реалізації  проекту – 8,0 тис.грн.,  попередня  оплата 30% по  капітальному  ремонту  будівлі загальноосвітньої  школи №4 – 2787,0 тис.грн.).

2018-02-26 16:25:11