Про підсумки оперативного виконання бюджету міста станом на 19.09.2016 р.
Жмеринська
міська рада
Розмір тексту:

Про підсумки оперативного виконання бюджету міста станом на 19.09.2016 р.

            Фінансове управління Жмеринської міської ради повідомляє, що станом на 19.09.2016 року до загального та спеціального фондів бюджету міста надійшло 191221,6  тис.грн. доходів, в тому числі:

          1. До загального фонду бюджету міста надійшло 187159,0 тис.грн., що становить 100,0% до уточнених планових показників на січень-вересень місяці 2016р., з яких:

-    76110,5  тис.грн. (103,1%) податки та збори, понадпланові  надходження  становлять 2260,4 тис.грн.

- 111048,5 тис.грн.(98,1%) офіційні трансферти з державного та обласного бюджетів.

           2. До спеціального фонду бюджету міста надійшло 4062,6 тис.грн., з  яких:

- 1114,6 тис.грн. – податки,  збори  та інші  платежі, виконання яких становить 131,9% до уточненого плану на 9 місяців поточного року;

- 2908,3 тис.грн. – власні  надходження  бюджетних  установ;

- 39,7 тис.грн. - інша субвенція з обласного бюджету, що становить 100% до планового розпису.

            Аналіз виконання уточненого плану по доходах м.Жмеринка в розрізі джерел надходжень станом на 19.09.2016р. додається.                 

 

           Фактичне  виконання  бюджету  міста  по  видатках   станом  на  19.09.2016 року   становить  169623,4 тис.грн., в т.ч. по  загальному  фонду – 152878,6 тис.грн.  та  по  спеціальному  фонду  - 16744,8 тис.грн. (з них 2308,0 тис.грн. - видатки  проведені за  рахунок  власних  надходжень  бюджетних  установ).

          Відповідно  бюджет виконаний  по загальному  фонду на 91,7 %  до  уточненого  плану  на  звітний  період  та  по  спеціальному  фонду  на   35,4 %  до  уточненого  плану на рік .

 

          Касові  видатки  за  рахунок  загального  фонду   станом  на  19.09.2016 року  становлять  152878,6 тис.грн. та  в  розрізі  галузей   розподілені  наступним  чином:

-  «Освіта»  - 45100,2  тис.грн., з них:

          за  рахунок  освітньої  субвенції з  Державного  бюджету – 23253,5 тис.грн. ( направлені  на  утримання  загальноосвітніх  шкіл та  школи – інтернат,  а  саме  виплата  заробітної  плати з  нарахуванням,  оплата  енергоносіїв  та  утримання  установ);

           субвенції  з Державного  бюджету  1087,4 тис.грн. (для  виплати  допомоги  прийомним  сім»ям  та  будинкам  сімейного  типу  «Гроші  ходять  за  дитиною»);

           коштів  місцевого  бюджету  - 20759,3 тис.грн. ( утримання  дитячих  садочків – 10727,3 тис.грн.,  центру  позашкільної освіти – 927,4 тис.грн.,    інших  закладів  освіти – 1300,0 тис.грн. та  професійно-технічного училища – 6215,5 тис.грн.,  а  саме  виплата  заробітної  плати,  харчування,  енергоносіїв, стипендій студентам училища  та  оплата  послуг  наданих  установам,  допомога  дітям-сиротам, яким  виповнилось 18 років – 16,3 тис.грн., харчування, перевезення  дітей  та  ремонтні  роботи  загальноосвітніх шкіл та школи - інтерната – 1572,8 тис.грн.).

 

- «Соціальний захист та  соціальне  забезпечення» -  65326,4 тис.грн.,  в т.ч.:

         трансферти з Державного  бюджету – 63675,8 тис.грн. ( виплата  соціальних  допомог  та  відшкодування  пільг  і  субсидій  соціальним верстам  населення);

         кошти  місцевого  бюджету – 1650,6 тис.грн. ( утримання  територіального  центру – 736,9 тис.грн.,  фінансова  підтримка  громадським  організаціям  -  98,3 тис.грн.,  виплата грошової  компенсації громадянам  які  надають  соціальні  послуги людям,  які  потребують  сторонньої допомоги – 343,1 тис.грн., виплата допомоги  наданих  міським  головою  та депутатами – 238,8 тис.грн., пільги  на  оплату житлово-комунальних послуг – 10,2 тис.грн., програми в галузі соціального захисту  дітей – 25,6 тис.грн.,  оздоровлення  та  відпочинок  дітей – 197,7 тис.грн. ).

 

- «Житлово – комунальне господарство» - виконання робіт по благоустрою міста  – 2920,6 тис. грн.

 

- «Культура  і  мистецтво» – 2935,2 тис.грн.,  з  них:

         на   виплату  заробітної  плати з  нарахуваннями,  оплату  послуг  та  енергоносіїв  для  бібліотеки – 262,1 тис.грн., міського  історичного музея  – 161,1 тис.грн.,  народним  колективам – 333,1 тис.грн., дитячої  музичної  школи – 1899,1 тис.грн. та централізованої  бухгалтерії – 279,8 тис.грн.

 

- «Засоби  масової  інформації» – 311,3 тис.грн. ( фінансова підтримка для  Інфо-Жмеринка – 130,4 тис.грн.,  Жмеринській  газеті  - 180,9 тис.грн.).

 

- «Фізична  культура  та спорт» – 1231,7 тис.грн. ( утримання  дитячо-юнацької  спортивної  школи – 1139,2 тис.грн.,  а  саме  -  виплата  заробітної  плати, енергоносіїв , оплата  проїзду  та  харчування учасникам  змагань та  на  виконання  програми «Розвиток  фізичної  культури  та  спорту  у місті Жмеринка на 2013-2016 роки» - 71,4 тис.грн., фінансова  підтримка міській  федерації  футболу – 21,1 тис.грн.).

 

- «Державне  управління» – 9738,5 тис.грн. ( утримання  виконавчого комітету,   управління  праці  та  соціального  захисту  населення  та  фінансового  управління).

 

- «Видатки  на  проведення  робіт   пов’язаних  з  ремонтом  та  утриманням  автомобільних  доріг» - 597,7 тис.грн.  ( виготовлення  проектно-кошторисних  документацій  та  технагляд за  поточним  ремонтом  доріг – 13,1 тис.грн.,   поточний  ремонт  дорожнього  покриття  по  вул.. Барляєва – 179,6 тис.грн.,  вул. Будівельників – 37,6  тис.грн.,  вул. Київська – 93,0 тис.грн., вул.. Добролюбова  - 14,1 тис. грн., вул.Чернишевського  - 20,4 тис. грн. вул.Москаленко – 22,9 тис.грн., вул. В.Брезденюка – 13,4 тис.грн., вул. Соборна -47,2 тис.грн., вул. Франко – 28,1 тис.грн., підсипка  доріг(грейдерування) – 9,7 тис.грн., поточний ремонт території  парку – 38,6 тис.грн.,  привокзальної  площі – 6,6 тис.грн., відшкодування  коштів  перевізнику  за  пільговий  проїзд  громадян – 73,4 тис.грн. ).

 

-  реверсна дотація  до Державного  бюджету  – 6830,2 тис.грн.

 

- медична  субвенція з Державного  бюджету – 16951,1 тис.грн. (згідно  угоди  про  передачу  видатків  районному  бюджету  на обслуговування  жителів  міста).

 

-  субвенція  з місцевого бюджету державному  на  виконання програм соціально-економічного та культурного  розвитку  регіонів  - 100,0 тис.грн. ( для головного  управління  національної  поліції у Вінницькій  області).

 

      -  інші  видатки – 835,7 тис.грн. 

 

           Крім того, за рахунок коштів бюджету розвитку спеціального  фонду були  проведенні   видатки   в  сумі  14436,8 тис.грн. , а  саме  в  розрізі  галузей:

 

           -  «Освіта» - 2410,9 тис.грн. ( придбання холодильників в ДНЗ №7 та №3 – 23,2 тис.грн.,  придбання  електроплити в ДНЗ №4 – 28,3 тис.грн., придбання  холодильника  та  пральної  машини в ДНЗ №5 – 12,0 тис.грн., придбання пральної  машини у ДНЗ №6 – 8,0 тис.грн.,  придбання  м’ясорубки  та  морозильної  камери для загальноосвітньої  школи №4 – 18,5 тис.грн.,  придбання електроплити, бойлера та зонта  витяжного для загальноосвітньої  школи №3 – 20,0 тис.грн.,  придбання  холодильника, морозильної  камери для загальноосвітньої  школи №5 – 14,8 тис.грн., придбання електричної  плити   та кіп»ятильника для  загальноосвітньої  школи № 6 – 20,0 тис.грн., придбання електроплити та  мийки 3-х секційної для  загальноосвітньої  школи-ліцей – 20,0 тис.грн., придбання електроплити  та  скриня морозильна для  загальноосвітньої  школи №1 – 20,0 тис.грн.,  виготовлення  та  експертиза проектно-кошторисної  документації  на капремонт фасадів  та оплата  робіт  будівлі ДНЗ №8 – 677,2 тис.грн., ДНЗ №5 – 5,3 тис.грн.  та ДНЗ №1 – 3,9 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації,  експертиза та  оплата робіт по капітальному  ремонту  опалювальної  системи  в ДНЗ №4 – 426,9 тис.грн.,  оплата  роботи  по  заміні  вікон в  ДНЗ №5 – 143,9 тис.грн., оплата  роботи  по  заміні  вікон в  ДНЗ №2 – 97,3 тис.грн., оплата  роботи  по  заміні  вікон в  ДНЗ №6 – 235,8 тис.грн., капітальний  ремонт  будівлі ДНЗ №7 – 102,1 тис.грн.,  оплата  роботи  по  заміні  вікон в  загальноосвітній  школі – гімназії – 100,0 тис.грн., технічне  обстеження  будівлі школи-ліцей – 8,8 тис.грн., виготовлення  науково-проектної  документації  на реставраційні  роботи  даху  будівлі  загальноосвітньої школи № 1 – 81,6 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації по  капремонту  каналізації корпусу  початкових класів загальноосвітньої  школи №3 – 0,9 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації  та  експертиза по  капітальному  ремонту  внутрішніх  вбиралень  загальноосвітньої  школи №4 – 6,0  тис.грн.,  оплата  робіт по  капітальному  ремонту  внутрішніх  вбиралень  загальноосвітньої  школи №4 – 126,0 тис.грн., експертиза, проектно-кошторисна  документація та  роботи  по  капітальному  ремонту підлоги  спортзалу загальноосвітньої школи №6 – 46,6 тис.грн., оплата робіт по заміні  вікон  загальноосвітньої школи №6 – 134,0 тис.грн. придбання  комп»ютерної  техніки  для  централізованої  бухгалтерії  управління  освіти – 15,9 тис.грн., оплата за підручники – 13,9 тис. грн., );

          - «Житлово-комунальне  господарствао» - 247,5 тис.грн. ( придбання  декоративних  дерев (клени) 20,5 тис.грн.,  капітальний  ремонт  житлового  фонду – 60,0 тис.грн., придбання  автобусних  зупинок – 28,8 тис.грн., оплата  робіт  по капітальному  ремонту даху по вул. Комарова,66 – 133,2 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної документації на  капремонт даху житлового  будинку по вул.. Комарова,50 – 5,0 тис.грн.);

 

          - «Культура» - 527,9 тис.грн. ( придбання  звукопідсилювальної  та  освітлювальної  апаратури для  проведення  загальноміських  заходів в  сумі 199,0 тис.грн.,  придбання  екрана  та  проектора для показу фільмів – 54,5 тис.грн., придбання  музичних  інструментів для  музичної  школи – 32,0 тис.грн.,  роботи  по  капітальному  ремонту  даху сімейної  бібліотеки – 236,3 тис.грн.,  поповнення  бібліотечного фонду – 4,1 тис.грн.  та  підписка  періодичних  видань – 2,0 тис.грн.);

 

         - «Державне  управління» – 194,3 тис.грн. (придбання комп’ютерної  техніки);

          - «Капітальні  вкладення» - 4181,9  тис.грн. (експертиза та виготовлення  технічних  умов  до  проектно-кошторисної  документації  на  реконструкцію  мереж  зовнішнього  освітлення  по вул. Одеська – 7,4 тис.грн.  та вул.. Образцова – 12,1 тис.грн.,  роботи  по  будівництву  опалювального  пункту  із  встановленням  котлів  на  твердому  паливі  в  дошкільному  закладі  №2 – 974,2 тис.грн.,   виготовлення  проектно-кошторисної   документації  на  капітальний  ремонт  дощової  каналізації по вул. Комарова – 15,0 тис.грн., розроблення  генерального  плану,  плану  зонування  території м. Жмеринка – 357,3 тис.грн.,  оплата  робіт   по  реконструкції  басейну  «Юність» -2706,5 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капітальний  ремонт мереж дощової  каналізації по вул..Комарова,23,25 – 34,9 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної документації  на  будівництво  опалювального пункту в КП «Парковий культурно-спортивний  комплекс» - 35,0 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації на  капремонт дощової  каналізації по вул. Одеський  тупик – 39,5 тис.грн. );

 

           - «Землеустрій» - 22,7 тис.грн. ( виготовлення експертної оцінки  земельної ділянки по вул. Київська,288 В – 2,5 тис.грн.,  вул.. Базарна,1В – 2,5 тис.грн.,  вул. Базарна,1Е – 2,7 тис.грн., вул. Будівельників,1Б – 3,5 тис.грн.  та по вул. Барляєва,9 – 4,5 тис.грн., вул. Кірова,108б – 3,5 тис.грн., вул. Центральна,6- 3,5 тис.грн.);

 

           - «Транспорт» - капітальний  ремонт  доріг  - 6751,1 тис.грн. ( виготовлення  та  експертиза  проектно-кошторисної  документації  на  капітальний  ремонт  доріг та прибудинкових територій – 197,3 тис.грн.,  оплата  робіт  по  капітальному  ремонту  тротуару  по  вул. Одеська – 1285,9 тис.грн.,  оплата  робіт з  вибіркового  капітального  ремонту  дорожнього  покриття  по вул. Одеська – 1158,3  тис.грн., вул.. Космонавтів – 1085,3 тис.грн., вул.. Київська – 996,4 тис.грн., вул. Свободи (від  ПП Корунд до вул.Барляєва) – 1250,1 тис.грн.,  капітальний  ремонт частини  дорожнього покриття по вул.. Барляєва – 753,4 тис.грн., експертиза та  проектно-кошторисна документація на капремонт тротуару по вул. Франко – 6,6 тис.грн., експертиза та  проектно-кошторисна документація на капремонт прибудинкової території по вул. В.Брезденюка,2 – 6,8 тис.грн., експертиза та  проектно-кошторисна документація на капремонт прибудинкової території по вул. Павлова,9 – 1,4 тис.грн., експертиза та  проектно-кошторисна документація на капремонт тротуару  по  вул.Соборна – 9,6 тис.грн.);

 

           -  « Фінансування  енергозберігаючих  заходів» - 65,2 тис.грн. ( виконання  робіт  з  початкового  енергоаудиту  по  загальноосвітній  школі  № 4 – 15,4  тис.грн.  та  дитячого  садочка №4 – 13,0 тис.грн., експертиза  проектно-кошторисної  документації  та оплата  робіт по  капремонту будівлі  дитячого  садочка № 3 – 18,6 тис.грн., проектно-кошторисна документація  та експертиза на  капремонт покрівлі корп..№1 загальноосвітньої  школи №3 – 18,2 тис.грн.);

 

           -  «Інша  діяльність у  сфері  охорони  навколишнього  середовища» - 35,3  тис.грн. (  порізка  аварійних  та сухостійних  дерев – 27,2 тис.грн., очищення  громадських  криниць – 8,1 тис.грн.).

 А Н А Л І З  виконання плану по доходах бюджету міста Жмеринка  за 2016 рік

2016-09-20 11:30:35