Про підсумки оперативного виконання бюджету міста станом на 17.07.2017 р.
Жмеринська
міська рада
Розмір тексту:

Про підсумки оперативного виконання бюджету міста станом на 17.07.2017 р.

            Фінансове управління Жмеринської міської ради повідомляє, що  за  січень-липень 2017 року до загального та спеціального фондів бюджету міста надійшло 184117,2 тис.грн. доходів, в тому числі:

          1. До загального фонду бюджету міста надійшло 175159,7 тис.грн., що становить 103,8% до уточнених планових показників на січень-липень місяці 2017р., з яких:

- 78985,8  тис.грн. (110,7%) податки, збори та інші платежі, понад уточнений план надійшло 7662,2 тис.грн..

- 96173,9 тис.грн.(98,8%) офіційні трансферти з державного та обласного  

бюджетів.

           2. До спеціального фонду бюджету міста надійшло 8957,5тис.грн., з  яких:

- 798,5 тис.грн. – податки,  збори  та інші  платежі, виконання яких становить    

  104,7% до плану на 7 місяців поточного року;

-1426,2 тис.грн. – власні  надходження  бюджетних  установ;

- а також, здійснено конвертування валюти та перенесення коштів в сумі – 6732,8 тис.грн. – з коду доходів 25020000 «Інші власні надходження» на код 42020000 «Гранти, що надійшли до бюджетів усіх рівнів» для здійснення заходів в рамках впровадження проекту з енергозбереження «Energy Go».

                 Аналіз виконання плану по доходах м.Жмеринка в розрізі джерел надходжень станом на 17.07.2017р. додається.                 

 

             Виконання  бюджету  міста  по  видатках станом  на 17.07.2017р.   становить 162948,9  тис.грн., в т.ч. по  загальному  фонду – 142667,8  тис.грн., спеціальному  фонду – 20281,1 тис.грн. (з них 1125,5 тис.грн. - видатки  проведені за  рахунок  власних  надходжень  бюджетних  установ).

         

           Відповідно  бюджет виконаний  по загальному  фонду на 87,5 %  до  уточненого  плану  на  звітний  період  та  по  спеціальному  фонду  на  30,9% до  уточненого  плану  на  рік.

 

            Касові  видатки  за  рахунок  загального  фонду   станом   на  17.07.2017 року  становлять  142667,8 тис.грн. та  в  розрізі  галузей   розподілені  наступним  чином:

-  «Освіта»  - 52878,2  тис.грн., з них:

          за  рахунок  освітньої  субвенції з  Державного  бюджету – 25670,4  тис.грн. ( направлені  на  виплату  заробітної  плати з нарахуванням педагогічним працівникам  по  загальноосвітніх  школах – 24160,3 тис.грн. та   школі – інтернат –1510,1 тис.грн.);

          за рахунок  субвенції  з Державного  бюджету  920,3 тис.грн. (забезпечення  належних  умов  для  виховання  та  розвитку  дітей-сиріт  і  дітей, позбавлених  батьківського  піклування,  для  виплати  допомоги  прийомним  сім»ям  та  будинкам  сімейного  типу  «Гроші  ходять  за  дитиною»);

          за  рахунок  коштів  місцевого  бюджету  - 26287,5 тис.грн. (виплата  заробітної  плати з нарахуванням, оплата енергоносіїв та  утримання  установ:  дитячі  садочки – 13908,1 тис.грн.,  загальноосвітні школи – 8042,8 тис.грн., школа –інтернат –1196,8  тис.грн.,  центр  позашкільної освіти – 1484,0 тис.грн.,   методичний кабінет – 480,4 тис.грн., централізована  бухгалтерія – 914,7 тис.грн., обслуговуюча  група – 253,5 тис.грн.,  надання  допомоги  дітям-сиротам і  дітям, позбавленим  батьківського  піклування, яким  виповнилось 18 років – 7,2 тис.грн.).

 

      - «Соціальний захист та  соціальне  забезпечення» -  65627,0 тис.грн.,  в т.ч.:

         трансферти з Державного  бюджету –63215,7 тис.грн. ( виплата  допомог  сім»ям  з  дітьми,  малозабезпеченим  сім»ям, інвалідам  з  дитинства,  дітям-інвалідам, тимчасової  державної  допомоги  дітям  та  допомоги  по  догляду  за  інвалідами I чи II групи  внаслідок  психічного розладу – 32710,7 тис.грн., надання  пільг  та  житлових  субсидій  населенню  на  відшкодування  витрат – 30101,8 тис.грн.; надання пільг та субсидії на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу  – 403,2 тис. грн );

         субвенція  з  обласного  бюджету – 30,6 тис.грн. ( компенсаційні  виплати  інвалідам на  бензин  та  обслуговування  автомобілів – 17,4 тис.грн., видатки на  поховання  учасників  бойових  дій  та  інвалідів  війни – 2,6 тис.грн., пільгове  медичне  обслуговування  громадян,  які  постраждали  внаслідок  Чорнобильської катастрофи – 10,6 тис.грн.;

         кошти  місцевого  бюджету –2380,7  тис.грн  (утримання  територіального  центру – 804,6 тис.грн.,  забезпечення соціальними  послугами громадян  похилого  віку, інвалідів, хворих,  які  не  здатні  до  самообслуговування – 274,0  тис.грн., виплата допомоги  наданих депутатами  та міським  головою – 367,3 тис.грн., пільги  на  оплату житлово-комунальних послуг – 14,7 тис.грн., виплата  соціальної грошової  допомоги членам  сімей  загиблих  учасників АТО, компенсація  за  пільговий  проїзд – 11,2 тис.грн.,  святковий  обід ветеранам  до  Дня Перемоги – 4,5 тис.грн., надання  фінансової  підтримки  громадським  організаціям  інвалідів і ветеранів – 75,4 тис.грн.,  компенсаційні  виплати  на  пільговий  проїзд  автомобільним  транспортом  окремим  категоріям  громадян – 480,8 тис.грн.,  програми  в  галузі  соціального  захисту  дітей,  сім»ї  та  молоді – 25,5 тис.грн.; надання пільг окремим категоріям  громадян з послуг зв’язку –14,8 тис. грн.; проїзд по талонах в залізничному транспорті  – 8,8 тис. грн., оплата  проїзду учасникам ЧАЄС на  санаторно-курортне лікування – 0,7 тис.грн.,  оздоровлення  та  відпочинок  дітей   захищених  верств населення – 298,4 тис.грн.).

 

- «Фізична  культура  та спорт» –1419,8  тис.грн. (виплата  заробітної  плати з нарахуванням, оплата енергоносіїв та  утримання дитячо-юнацької  спортивної  школи – 1304,1 тис.грн., проведення  навчально-тренувальних  зборів  та  змагань  з  олімпійських  видів  спорту – 80,4 тис.грн.,  підтримка  спорту  вищих  досягнень – міської  федерації  футболу – 35,3 тис.грн.).

- «Державне  управління» – 9604,1 тис.грн. ( виплата  заробітної  плати з  нарахуваннями, енергоносіїв  та  утримання   виконавчого комітету,   управління  праці  та  соціального  захисту  населення,  фінансового  управління).

 

- «Культура  і  мистецтво» – 3743,9 тис.грн.,  з  них:

         на   виплату  заробітної  плати з  нарахуваннями  та  оплата  послуг   для  бібліотеки – 274,2 тис.грн., міського  історичного музея  – 190,2 тис.грн., народним  колективам – 380,5 тис.грн.,  дитячої  музичної  школи – 2646,6 тис.грн. та централізованої  бухгалтерії –252,4 тис.грн.

 

- «Забезпечення  функціонування водопровідно-каналізаційного  господарства» – 149,1 тис.грн. ( фінансова  підтримка КП «Жмеринкаводоканал»);

     

- «Житлово – комунальне господарство» – 2963,7  тис.грн.  (виконання робіт по благоустрою міста: утримання  міських  доріг –1522,1 тис.грн., вивіз  сміття – 185,5  тис.грн.,  оплата за електроенергію  використану  зовнішнім  освітленням – 374,0 тис.грн., поточний  ремонт  мереж  зовнішнього  освітлення – 201,8 тис.грн., демонтаж новорічних  гірлянд – 3,6 тис.грн.,  виклик  електроінспектора – 0,8 тис.грн., стрижка  живої  огорожі  та формувальна  обрізка дерев – 45,2 тис.грн.,  порізка  сухостійних  дерев – 51,3 тис.грн.,  поточний  ремонт та технічне  обслуговування  світлофорних  об»єктів – 55,3 тис.грн., повірка  газового  лічильника – 1,0 тис.грн., відлов та  стерилізація  безпритульних  тварин – 21,6 тис.грн., встановлення  дитячого  ігрового  майданчика  по вул. Київська – 19,1 тис.грн., встановлення  урн – 6,1 тис.грн., придбання  аншлагів  на  багатоповерхові  житлові  будинки – 21,8 тис.грн., встановлення  автобусних  зупинок – 80,0 тис.грн., влаштування  контейнерних  майданчиків – 63,2 тис.грн.,  поточний ремонт  огорожі  навколо  сквера – 6,2 тис.грн., поточний  ремонт  площі  Миру – 20,0 тис.грн.,  поточний  ремонт  братських  могил – 38,2 тис.грн.,  поточний  ремонт  виїзної  арки – 9,5 тис.грн; нанесення дорожньої розмітки – 90,9 тис. грн.; поточний ремонт та встановлення дорожніх знаків, турнікетів – 83,8 тис.грн., поточний ремонт контейнерів  для  збору ТПВ – 22,4 тис.грн., оплата газу до «Вічного  вогню» по вул. Київська – 0,2 тис.грн.,  встановлення  пристроїв  примусового  зниження  швидкості – 24,0 тис.грн., облаштування  існуючого контейнерного  майданчика по вул. Космонавтів – 16,1 тис.грн.).

 

- «Забезпечення  функціонування  комбінатів  комунальних  підприємств» - для  КП «Жмеринкакомунсервіс» - 153,4 тис.грн.

 

- «Транспорт та  дорожнє  господарство»  - 354,9 тис.грн. ( виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  поточний  ремонт  доріг –4,4 тис.грн., оплата  робіт  по  поточному  ремонту  доріг – 350,5 тис.грн.).

 

- «Проведення  заходів  із  землеустрою» - 7,0 тис.грн. (виготовлення  проекту землеустрою земельних  ділянок по вул. Сільськогосподарській,60,62).

 

- «Засоби  масової  інформації» – 180,4 тис.грн. ( фінансова підтримка КЗ     «Жмеринська  газета»  - 170,4  тис.грн.,  радіомовлення  «Обрій» - 10,0 тис.грн.).

 

-  субвенція  з місцевого бюджету державному  на  виконання програм соціально-економічного та культурного  розвитку  регіонів  - 75,0 тис.грн. (45,0 тис.грн. -  для головного  управління  національної  поліції у Вінницькій  області,   30,0 тис.грн. – для  управління  Служби  безпеки  України  у  Вінницькій області).

 

- реверсна дотація  до Державного  бюджету  – 5003,1 тис.грн.

- інші  видатки – 508,2 тис.грн. 

 

           Крім того, за рахунок коштів бюджету розвитку та інших  надходжень  спеціального  фонду були  проведенні   видатки   в  сумі  16007,0  тис.грн. , а  саме  в  розрізі  галузей:

         

 -  «Освіта» - 4318,1 тис.грн. ( експертиза  та проектно-кошторисна  документація по  капремонту  покрівлі  дошкільного навчального  закладу №1 – 22,3 тис.грн., експертиза  проектно-кошторисної  документації  по  капремонту  покрівлі дошкільного навчального  закладу № 5 – 2,1 тис.грн., експертиза та   проектно-кошторисна  документація  по  капремонту  будівлі дошкільного навчального  закладу № 7 – 34,0 тис.грн., капітальний  ремонт  будівлі  дошкільного навчального  закладу № 8 – 742,9  тис.грн., експертиза (коригування) проектно-кошторисної  документації по  реставраційніних  роботах  будівлі  загальноосвітньої  школи №1 – 56,1 тис.грн.,  реставраційні  роботи  будівлі  загальноосвітньої  школи №1 – 1813,9  тис.грн., експертиза проектно – кошторисної  документації по  капремонту  даху  будівлі  загальноосвітньої  школи – ліцей – 4,9 тис.грн. роботи  по  капітальному ремонту  даху  будівлі  загальноосвітньої  школи – ліцей – 429,0 тис.грн., робочий  проект по  капремонту  даху загальноосвітньої  школи – ліцей – 25,1 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації та  експертиза по будівництву комплексної  спортивної  площадки  та  дитячого  фізкультурно-оздоровчого  містечка  в  загальноосвітній  школі №3 – 50,0 тис.грн.,   придбання,  доставка  матеріалів  та  оплата  робіт  по капітальному  ремонту (підсилення  конструкції)  будівлі початкових  класів  загальноосвітньої  школи №3 – 620,9 тис.грн., експертиза проектно-кошторисної  документації по  капремонту будівлі загальноосвітньої  школи №3( підсилення  конструкції) – 3,3 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації  по  об»єкту  капремонт  електромережі  та  електрообладнання в приміщенні  їдальні будівлі  загальноосвітньої  школи № 3 – 2,5 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації  по  капремонту  санвузлу  будівлі загальноосвітньої  школи-гімназії – 11,1 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації по капремонту  опалювальної системи загальноосвітньої  школи №6 –19,7 тис.грн.,  роботи  по  капремонту  опалювальної системи   загальноосвітньої  школи №6 – 383,5 тис.грн.,  експертиза,  щодо  дотримання  вимог  до  кошторисної  частини  проекту  будівництва по  капітальному  ремонту  загальноосвітньої школи-інтернат – 1,0 тис.грн.,виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капітальний  ремонт  фасадів (заміна  вікон   та  дверей) будівлі  загальноосвітньої школи-інтернат – 3,0 тис.грн., придбання  комп»ютерної  техніки для  централізованої бухгалтерії відділу  освіти – 24,3 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонту  вбиральні централізованої  бухгалтерії управління  освіти – 2,5 тис.грн., проведення  експертизи  проектно-кошторисної  документації по  капремонту  вбиральні централізованої  бухгалтерії управління  освіти – 1,0 тис.грн. та роботи  по  капремонту вбиральні централізованої  бухгалтерії управління  освіти – 57,5 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації по  капремонту будівлі центру  позашкільної освіти (гідроізоляція фундаменту) – 7,5 тис.грн.);

 

- «Державне  управління» – 140,6 тис.грн. (придбання комп’ютерної  техніки);

 - «Культура» - 445,6 тис.грн. ( придбання  музичних  інструментів для дитячої музичної  школи –68,0 тис.грн.,  капітальний  ремонт бібліотеки – 275,7 тис.грн.,  придбання радіосистеми,  мікрофонів та 4  комплекти  з»єднувачів для народних  колективів – 67,4 тис,грн.,придбання  ноутбука  та  кольорового  принтера  для  бібліотеки – 12,0 тис.грн., придбання  стелажа  книжкового – 9,2 тис.грн. підписка періодичних видань – 4,2 тис. грн.,  коригування та експертиза  проектно-кошторисної  документації  з  капремонту опалення дитячої музичної  школи – 9,1 тис.грн.);

 

- «Фізична  культура  та спорт» - 283,3 тис.грн. ( оплата  робіт  по  капремонту  фасадів (заміна  вікон) будівлі  дитячо – юнацької  спортивної  школи);

 

- «Капітальні  вкладення» - 3326,7 тис.грн. ( оплата  робіт   по  реконструкції  басейну  «Юність» - 1519,4  тис.грн.,   оплата  за  виконання  робіт  по  будівництву  опалювального  пункту КП «Парковий  культурно-спортивний   комплекс» - 1061,3 тис.грн., капітальний  ремонт КНС по  вул. Сільськогосподарській – 60,0 тис.грн., експертиза та  виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  дощової  каналізації  по вул. Одеський тупік – 6,0 тис.грн., оплата  робіт  по  капремонту  дощової  каналізації  по вул. Одеський тупік – 300,0 тис.грн.,  експертиза та  виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  дощової  каналізації  по вул. Комарова – 6,7 тис.грн.,  експертиза  та виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  території  пам»ятників  загиблим  Воїнам-Афганцям  та  пам»ятного  знаку  ліквідаторам  та постраждалим  від  аварії  на ЧАЕС -24,6  тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  приміщення  по вул. Соборна,41 – 1,6 тис.грн., капітальний  ремонт  покрівлі приміщення  по вул. Соборна,41 – 248,0 тис.грн., оплата за  розробку  проектної  документації по  реконструкції  паркового  культурно-спортивного  комплексу – 57,6 тис.грн., виготовлення проектно – кошторисної документації  на  капремонт  напірного  колектора по вул. Київська – 35,0 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації на  реконструкцію мереж зовнішнього  освітлення по  вул. Чернишевського та Герцена – 6,5 тис.грн.);

 

- «Транспорт та  дорожнє  господарство»  - 7137,9 тис.грн. ( експертиза  та  виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капітальний  ремонт  доріг – 131,3 тис.грн., перерахунок  та  експертиза  проектно-кошторисних документацій  на  капітальний  ремонт  доріг,  тротуарів  та  прибудинкових  територій – 13,4 тис.грн.,   оплата  робіт  по  капітальному  ремонту  прибудинкової  території по вул. Павлова,5,7,9 – 324,9 тис.грн., оплата  робіт  по  капремонту  тротуару по вул. Соборна,9 – 453,0 тис.грн., оплата  робіт  по  капремонту  прибудинкової  території  по вул. Соборна,5 – 424,8 тис.грн.,  оплата  робіт  по  капремонту  дороги по вул. Київська (від перехрестя вул. Космонавтів – Визволення  до  виїзної арки – 1820,8 тис.грн.,  оплата  робіт по  капремонту дороги по вул. Шекінська – 2088,8 тис.грн., виготовлення та  експертиза  проектно-кошторисної документації на  капремонт  дороги по вул. Сільськогосподарська – 12,0 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної документації  на  капремонт  дороги  по вул. Грушевського – 31,4 тис.грн., оплата  робіт по  капремонту  дорожнього  покриття по вул. Барляєва – 1599,3 тис.грн.,  оплата  робіт по  капремонту  дорожнього  покриття по вул. Чернишевського  та Герцена – 238,2 тис.грн.);

 

- «Проведення  заходів  із  землеустрою» - 18,5 тис.грн. (виготовлення  експертних  грошових  оцінок  на  земельні  ділянки);

 

- « Заходи  з  енергозбереження» - 63,1 тис.грн., ( на  виконання програми  по  впровадженню  проекту «Energi Go: впровадження  плану  дій  сталого  енергетичного  розвитку м. Жмеринка» на 2015-2017рр. - коригування   та  експертиза проектно-кошторисної  документації по  капремонту  фасадів  корпусу №1 загальноосвітньої  школи №3 (утеплення та  заміна  вікон) – 16,7 тис.грн., коригування та  експертиза проектно-кошторисної  документації по  капремонту  системи  опалення  та  вентиляції корпусу №1 загальноосвітньої  школи №3 – 25,0  тис.грн.,   проведення  експертизи проектно-кошторисної  документації по  капремонту будівлі дошкільного навчального  закладу №4 – 7,0 тис.грн.,  проведення   експертизи  проектно-кошторисної документації по  капремонту  будівлі  загальноосвітньої  школи №4 – 14,4 тис.грн.);

 

- «Внески до  статутного  капіталу  суб»єктів  господарювання» - 225,5 тис.грн. (для  комунального  підприємства «Енергоресурс» - 50,0 тис.грн.,  придбання насосів для КП «Жмеринкаводокал» - 46,9 тис.грн.,  придбання  основних  засобів для КП «Жмеринкаводокал» - 128,6 тис.грн.);

 

- «Інша  діяльність  у  сфері  охорони  навколишнього  середовища» - 47,7 тис.грн. ( порізка  сухостійних  дерев).

 

            Проведено  видатки  на  реалізацію  програм  допомоги  і  грантів  міжнародних  фінансових  організацій  та  Європейського  Союзу   для здійснення заходів в рамках  проекту  «Energy Go: Впровадження  Плану  дій  сталого  енергетичного  розвитку м. Жмеринка» - 3148,7  тис.грн. ( оплата  робіт по  капітальному  ремонту ДНЗ №3 – 1759,8  тис.грн., роботи  по  технічному  нагляду  за  капітальним  ремонтом ДНЗ №3 - 4,7 тис.грн., роботи  по  капітальному  ремонту ДНЗ №4 – 1260,0 тис.грн., послуги  щодо  управління  проектом – 18,4 тис.грн., консультаційні  послуги  з  метою  реалізації  проекту – 78,5 тис.грн., послуги з харчування  робочої  групи  в межах  проекту – 2,9  тис.грн., відновлення картриджу – 0,3 тис.грн., канцтовари – 6,3 тис.грн.,  придбання  банерів – 17,8 тис.грн.).

2017-07-17 16:55:10