Про підсумки оперативного виконання бюджету міста станом на 15.05.2017 р.
Жмеринська
міська рада
Розмір тексту:

Про підсумки оперативного виконання бюджету міста станом на 15.05.2017 р.

            Фінансове управління Жмеринської міської ради повідомляє, що  за  січень-травень 2017 року до загального та спеціального фондів бюджету міста надійшло 123945,2 тис.грн. доходів, в тому числі:

          1. До загального фонду бюджету міста надійшло 121010,0 тис.грн., що становить 99,2% до уточнених планових показників на січень-травень місяці 2017р., з яких:

- 50932,8  тис.грн. (101,4%) податки, збори та інші платежі.

- 70077,2 тис.грн.(97,6%) офіційні трансферти з державного та обласного   

бюджетів.

           2. До спеціального фонду бюджету міста надійшло 2935,2 тис.грн., з  яких:

- 385,3 тис.грн. – податки,  збори  та інші  платежі, виконання яких становить     

147,4% до уточненого плану на 5 місяців поточного року;

-2549,9 тис.грн. – власні  надходження  бюджетних  установ;

- а також, здійснено перенесення коштів в сумі – 1263,1 тис.грн. – з коду доходів 25020000 «Інші власні надходження» на код 42020000 «Гранти, що надійшли до бюджетів усіх рівнів» для здійснення заходів в рамках впровадження проекту з енергозбереження «Energy Go».

           Аналіз виконання плану по доходах м.Жмеринка в розрізі джерел надходжень станом на 15.05.2017р. додається.                 

 

             Фактичне  виконання  бюджету  міста  по  видатках станом  на 15.05.2017р.   становить 104473,2  тис.грн., в т.ч. по  загальному  фонду – 97821,1  тис.грн., спеціальному  фонду – 6652,1 тис.грн. (з них 789,1 тис.грн. - видатки  проведені за  рахунок  власних  надходжень  бюджетних  установ).

          

           Відповідно  бюджет виконаний  по загальному  фонду на 81,4 %  до  уточненого  плану  на  звітний  період  та  по  спеціальному  фонду  на  11,0% до  уточненого  плану  на  рік.

 

            Касові  видатки  за  рахунок  загального  фонду   станом   на  15.05.2017 року  становлять  97821,1  тис.грн. та  в  розрізі  галузей   розподілені  наступним  чином:

-  «Освіта»  - 32588,2  тис.грн., з них:

          за  рахунок  освітньої  субвенції з  Державного  бюджету – 14304,7  тис.грн. ( направлені  на  виплату  заробітної  плати з нарахуванням педагогічним працівникам  по  загальноосвітніх  школах – 13449,3 тис.грн. та   школі – інтернат –855,4 тис.грн.);

           за рахунок  субвенції  з Державного  бюджету  641,0 тис.грн. ( забезпечення  належних  умов  для  виховання  та  розвитку  дітей-сиріт  і  дітей, позбавлених  батьківського  піклування,  для  виплати  допомоги  прийомним  сім»ям  та  будинкам  сімейного  типу  «Гроші  ходять  за  дитиною»);

          за  рахунок  коштів  місцевого  бюджету  - 17642,5 тис.грн. (виплата  заробітної  плати з нарахуванням, оплата енергоносіїв та  утримання  установ:  дитячі  садочки – 8643,8 тис.грн.,  загальноосвітні школи – 6001,0 тис.грн., школа –інтернат –975,4 тис.грн.,  центр  позашкільної освіти – 1007,9 тис.грн.,   методичний кабінет – 272,3 тис.грн., централізована  бухгалтерія – 556,2 тис.грн., обслуговуюча  група – 182,3 тис.грн.,  надання  допомоги  дітям-сиротам і  дітям, позбавленим  батьківського  піклування, яким  виповнилось 18 років – 3,6 тис.грн.).

 

- «Соціальний захист та  соціальне  забезпечення» -  50764,7 тис.грн.,  в т.ч.:

         трансферти з Державного  бюджету –49427,0  тис.грн. ( виплата  допомог  сім»ям  з  дітьми,  малозабезпеченим  сім»ям, інвалідам  з  дитинства,  дітям-інвалідам, тимчасової  державної  допомоги  дітям  та  допомоги  по  догляду  за  інвалідами I чи II групи  внаслідок  психічного розладу – 23541,9 тис.грн., надання  пільг  та  житлових  субсидій  населенню  на  відшкодування  витрат – 25885,1 тис.грн.);

        субвенція  з  обласного  бюджету – 22,0 тис.грн. ( компенсаційні  виплати  інвалідам на  бензин  та  обслуговування  автомобілів – 12,7 тис.грн., видатки на  поховання  учасників  бойових  дій  та  інвалідів  війни – 2,4 тис.грн., пільгове  медичне  обслуговування  громадян,  які  постраждали  внаслідок  Чорнобильської катастрофи – 6,9 тис.грн.;

         кошти  місцевого  бюджету –1315,7  тис.грн  (утримання  територіального  центру – 493,6 тис.грн.,  забезпечення соціальними  послугами громадян  похилого  віку, інвалідів, хворих,  які  не  здатні  до  самообслуговування – 195,2   тис.грн., виплата допомоги  наданих депутатами  та міським  головою – 231,3 тис.грн., пільги  на  оплату житлово-комунальних послуг – 10,4 тис.грн., виплата  соціальної грошової  допомоги членам  сімей  загиблих  учасників АТО, компенсація  за  пільговий  проїзд – 8,0 тис.грн., надання  фінансової  підтримки  громадським  організаціям  інвалідів і ветеранів – 49,9 тис.грн.,  компенсаційні  виплати  на  пільговий  проїзд  автомобільним  транспортом  окремим  категоріям  громадян – 320,5 тис.грн.,  програми  в  галузі  соціального  захисту  дітей,  сім»ї  та  молоді – 6,8 тис.грн.).

 

- «Фізична  культура  та спорт» –961,3  тис.грн. (виплата  заробітної  плати з нарахуванням, оплата енергоносіїв та  утримання дитячо-юнацької  спортивної  школи – 893,0 тис.грн., проведення  навчально-тренувальних  зборів  та  змагань  з  олімпійських  видів  спорту – 41,9 тис.грн.,  підтримка  спорту  вищих  досягнень – міської  федерації  футболу – 26,4 тис.грн.).

 

- «Державне  управління» – 5406,0 тис.грн. ( оплата  заробітної  плати з  нарахуваннями, енергоносіїв  та  утримання   виконавчого комітету,   управління  праці  та  соціального  захисту  населення,  фінансового  управління).

- «Культура  і  мистецтво» – 2189,8 тис.грн.,  з  них:

         на   виплату  заробітної  плати з  нарахуваннями  та  оплата  послуг   для  бібліотеки – 182,7 тис.грн., міського  історичного музея  – 140,1 тис.грн., народним  колективам – 208,2 тис.грн.,  дитячої  музичної  школи – 1515,6 тис.грн. та централізованої  бухгалтерії –143,2 тис.грн.

 

- «Забезпечення  функціонування водопровідно-каналізаційного  господарства» - 37,1 тис.грн. ( фінансова  підтримка КП Жмеринкаводоканал»);

     

- «Житлово – комунальне господарство» - 1743,9 тис.грн.  (виконання робіт по благоустрою міста: утримання  міських  доріг –1196,1 тис.грн., вивіз  сміття – 117,8  тис.грн.,  оплата за електроенергію  використану  зовнішнім  освітленням – 299,4 тис.грн., поточний  ремонт  мереж  зовнішнього  освітлення – 66,6 тис.грн., демонтаж новорічних  гірлянд – 3,6 тис.грн.,  виклик  електроінспектора – 0,8 тис.грн., стрижка  живої  огорожі  та формувальна  обрізка дерев – 45,2 тис.грн.,  технічне  обслуговування  світлофорних  об»єктів – 6,5 тис.грн., повірка  газового  лічильника – 1,0 тис.грн., відлов та  стерилізація  безпритульних  тварин – 6,9 тис.грн.).

 

- «Забезпечення  функціонування  комбінатів  комунальних  підприємств» - для  КП «Жмеринкакомунсервіс» - 54,6 тис.грн.

 

- «Транспорт та  дорожнє  господарство»  - 171,0 тис.грн. ( виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  поточний  ремонт  доріг – 2,2 тис.грн., оплата  робіт  по  поточному  ремонту  доріг – 168,8 тис.грн.).

 

- «Проведення  заходів  із  землеустрою» - 7,0 тис.грн. (виготовлення  проекту землеустрою земельних  ділянок по вул. Сільськогосподарській,60,62).

 

- «Засоби  масової  інформації» – 111,6 тис.грн. ( фінансова підтримка КЗ     «Жмеринська  газета»  - 104,9 тис.грн.,  радіомовлення  «Обрій» - 6,7 тис.грн.).

 

-  субвенція  з місцевого бюджету державному  на  виконання програм соціально-економічного та культурного  розвитку  регіонів  - 75,0 тис.грн. (45,0 тис.грн. -  для головного  управління  національної  поліції у Вінницькій  області,   30,0 тис.грн. – для  управління  Служби  безпеки  України  у  Вінницькій області).

 

- реверсна дотація  до Державного  бюджету  – 3423,3 тис.грн.

-  інші  видатки – 287,6 тис.грн. 

 

           Крім того, за рахунок коштів бюджету розвитку спеціального  фонду були  проведенні   видатки   в  сумі  4925,1 тис.грн. , а  саме  в  розрізі  галузей:

         

 -  «Освіта» - 2297,9 тис.грн. ( експертиза  та проектно-кошторисна  документація по  капремонту  покрівлі  дошкільного навчального  закладу №1 – 22,3 тис.грн., експертиза  проектно-кошторисної  документації  по  капремонту  покрівлі дошкільного навчального  закладу № 5 – 2,1 тис.грн., капітальний  ремонт  будівлі  дошкільного навчального  закладу № 8 – 617,2  тис.грн., експертиза (коригування) проектно-кошторисної  документації по  реставраційніних  роботах  будівлі  загальноосвітньої  школи №1 – 2,1 тис.грн.,  реставраційні  роботи  будівлі  загальноосвітньої  школи №1 – 1145,9  тис.грн., експертиза проектно – кошторисної  документації по  капремонту  даху  будівлі  загальноосвітньої  школи – ліцей – 4,9 тис.грн., робочий  проект по  капремонту  даху загальноосвітньої  школи – ліцей – 25,1 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації на будівництво комплексної  спортивної  площадки  та  дитячого  фізкультурно-оздоровчого  містечка  в  загальноосвітній  школі №3 – 15,0 тис.грн.,   придбання  та  доставка  матеріалів по капітальному  ремонту  будівлі початкових  класів  загальноосвітньої  школи №3 – 351,0 тис.грн., експертиза проектно-кошторисної  документації по  капремонту будівлі загальноосвітньої  школи №3( підсилення  конструкції) – 3,3 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації по  капремонту  опалювальної системи загальноосвітньої  школи №6 –19,7 тис.грн.,  експертиза,  щодо  дотримання  вимог  до  кошторисної  частини  проекту  будівництва по  капітальному  ремонту  загальноосвітньої школи-інтернат – 1,0 тис.грн.,виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капітальний  ремонт  фасадів (заміна  вікон   та  дверей) будівлі  загальноосвітньої школи-інтернат – 3,0 тис.грн., придбання  комп»ютерної  техніки для  централізованої бухгалтерії відділу  освіти – 24,3 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонту  вбиральні централізованої  бухгалтерії управління  освіти – 2,5 тис.грн., проведення  експертизи  проектно-кошторисної  документації по  капремонту  вбиральні централізованої  бухгалтерії управління  освіти – 1,0 тис.грн. та роботи  по  капремонту вбиральні централізованої  бухгалтерії управління  освіти – 57,5 тис.грн.);

- «Державне  управління» – 112,4 тис.грн. (придбання комп’ютерної  техніки);

 - «Культура» - 239,3 тис.грн. ( придбання  музичних  інструментів для дитячої музичної  школи –68,0 тис.грн.,  капітальний  ремонт бібліотеки – 82,7 тис.грн.,  придбання радіосистеми,  мікрофонів та 4  комплекти  з»єднувачів для народних  колективів – 67,4 тис,грн.,придбання  ноутбука  та  кольорового  принтера  для  бібліотеки – 12,0 тис.грн., придбання  стелажа  книжкового – 9,2 тис.грн.);

- «Капітальні  вкладення» - 1812,7 тис.грн. ( оплата  робіт   по  реконструкції  басейну  «Юність» - 1266,4  тис.грн., попередня  оплата  за  виконання  робіт  по  будівництву  опалювального  пункту КП «Парковий  культурно-спортивний   комплекс» - 449,0 тис.грн., капітальний  ремонт КНС по  вул. Сільськогосподарській – 60,0 тис.грн., експертиза та  виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  дощової  каналізації  по вул. Одеський тупік – 6,0 тис.грн., експертиза та  виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  дощової  каналізації  по вул. Комарова – 6,7 тис.грн.,  експертиза  та виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  території  пам»ятників  загиблим  Воїнам-Афганцям  та  пам»ятного  знаку  ліквідаторам  та постраждалим  від  аварії  на ЧАЕС -24,6  тис.грн.);

- «Транспорт та  дорожнє  господарство»  - 362,4 тис.грн. ( експертиза  та  виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капітальний  ремонт  доріг – 38,2 тис.грн., перерахунок  та  експертиза  проектно-кошторисних документацій  на  капітальний  ремонт  доріг,  тротуарів  та  прибудинкових  територій – 13,4 тис.грн.,   оплата  робіт  по  капітальному  ремонту  прибудинкової  території по вул. Павлова,5,7,9 – 100,5 тис.грн., оплата  робіт  по  капремонту  тротуару по вул. Соборна,9 – 210,3 тис.грн.);

-  «Проведення  заходів  із  землеустрою» - 18,5 тис.грн. (виготовлення  експертних  грошових  оцінок  на  земельні  ділянки);

- « Заходи  з  енергозбереження» - 31,9 тис.грн., ( на  виконання програми  по  впровадженню  проекту «Energi Go: впровадження  плану  дій  сталого  енергетичного  розвитку м. Жмеринка» на 2015-2017рр. - коригування  проектно-кошторисної  документації по  кап. Ремонту  фасадів  корпусу №1 загальноосвітньої  школи №3 (утеплення та  заміна  вікон) – 10,5 тис.грн., проведення  експертизи проектно-кошторисної  документації по  капремонту будівлі дошкільного навчального  закладу №4 – 7,0 тис.грн.,  проведення  експертизи  проектно-кошторисної документації по  капремонту  будівлі  загальноосвітньої  школи №4 – 14,4 тис.грн.);

- «Внески до  статутного  капіталу  суб»єктів  господарювання» - 50,0 тис.грн. (для  комунального  підприємства «Енергоресурс»).

            Проведено  видатки  на  реалізацію  програм  допомоги  і  грантів  міжнародних  фінансових  організацій  та  Європейського  Союзу   для здійснення заходів в рамках  проекту  «Energy Go: Впровадження  Плану  дій  сталого  енергетичного  розвитку м. Жмеринка» - 937,9 тис.грн. ( попередня  оплата  по  капітальному  ремонту ДНЗ №3 – 881,9 тис.грн., роботи  по  технічному  нагляду  за  капітальним  ремонтом ДНЗ №3 - 4,7 тис.грн.,  послуги  щодо  управління  проектом – 18,4 тис.грн., консультаційні  послуги  з  метою  реалізації  проекту – 29,7 тис.грн., послуги з харчування  робочої  групи  в межах  проекту – 2,9  тис.грн., відновлення картриджу – 0,3 тис.грн.).

2017-05-16 09:05:51