Про підсумки оперативного виконання бюджету міста станом на 06.03.2017 р
Жмеринська
міська рада
Розмір тексту:

Про підсумки оперативного виконання бюджету міста станом на 06.03.2017 р

            Фінансове управління Жмеринської міської ради повідомляє, що  за  січень-березень 2017 року станом на 06.03.2017р.   до загального та спеціального фондів бюджету міста надійшло 49395,3тис.грн. доходів, в тому числі:

          1. До загального фонду бюджету міста надійшло 48540,6 тис.грн., що становить 72,4% до планових показників на січень-березень місяці 2017р., з яких:

- 21646,8  тис.грн. (93,2%) податки, збори та інші платежі.

- 26893,8 тис.грн.(61,4%) офіційні трансферти з державного та обласного   

бюджетів.

           2. До спеціального фонду бюджету міста надійшло 854,7 тис.грн., з  яких:

- 197,2 тис.грн. – податки,  збори  та інші  платежі, виконання яких становить     

108,2% до плану на 3 місяці поточного року;

- 657,5 тис.грн. – власні  надходження  бюджетних  установ;

- а також, здійснено перенесення коштів в сумі - 912,5 тис.грн. – з коду доходів 25020000 «Інші власні надходження» на код 42020000 «Гранти, що надійшли до бюджетів усіх рівнів» для здійснення заходів в рамках впровадження проекту з енергозбереження «Energy Go».

           Аналіз виконання плану по доходах м.Жмеринка в розрізі джерел надходжень станом на 06.03.2017р. додається.                 

 

             Фактичне  виконання  бюджету  міста  по  видатках станом  на 06.03.2017р.   становить  42397,2  тис.грн., в т.ч. по  загальному  фонду – 40489,9  тис.грн., спеціальному  фонду – 1907,3 тис.грн. (з них 330,6 тис.грн. - видатки  проведені за  рахунок  власних  надходжень  бюджетних  установ).

          

           Відповідно  бюджет виконаний  по загальному  фонду на 56,0 %  до  уточненого  плану  на  звітний  період  та  по  спеціальному  фонду  на 3,4% до  уточненого  плану  на  рік.

 

            Касові  видатки  за  рахунок  загального  фонду   станом   на  06.03.2017 року  становлять  40489,9  тис.грн. та  в  розрізі  галузей   розподілені  наступним  чином:

-  «Освіта»  - 15191,5  тис.грн., з них:

          за  рахунок  освітньої  субвенції з  Державного  бюджету – 6385,1  тис.грн. ( направлені  на  виплату  заробітної  плати з нарахуванням педагогічним працівникам  по  загальноосвітніх  школах – 6004,1 тис.грн. та   школі – інтернат – 381,0 тис.грн.);

           за рахунок  субвенції  з Державного  бюджету  251,1 тис.грн. ( забезпечення  належних  умов  для  виховання  та  розвитку  дітей-сиріт  і  дітей, позбавлених  батьківського  піклування,  для  виплати  допомоги  прийомним  сім»ям  та  будинкам  сімейного  типу  «Гроші  ходять  за  дитиною»);

          за  рахунок  коштів  місцевого  бюджету  - 8555,3 тис.грн. (виплата  заробітної  плати з нарахуванням, оплата енергоносіїв та  утримання  установ:  дитячі  садочки – 4005,1 тис.грн.,  загальноосвітні школи – 3095,6 тис.грн., школа –інтернат – 576,4 тис.грн.,  центр  позашкільної освіти – 383,4 тис.грн.,   методичний кабінет – 126,6 тис.грн., централізована  бухгалтерія – 265,2 тис.грн., обслуговуюча  група – 101,2 тис.грн.,  надання  допомоги  дітям-сиротам і  дітям, позбавленим  батьківського  піклування, яким  виповнилось 18 років – 1,8 тис.грн.).

 

- «Соціальний захист та  соціальне  забезпечення» -  18765,9 тис.грн.,  в т.ч.:

         трансферти з Державного  бюджету –18268,4 тис.грн. ( виплата  допомог  сім»ям  з  дітьми,  малозабезпеченим  сім»ям, інвалідам  з  дитинства,  дітям-інвалідам, тимчасової  державної  допомоги  дітям  та  допомоги  по  догляду  за  інвалідами I чи II групи  внаслідок  психічного розладу – 8395,0 тис.грн., надання  пільг  та  житлових  субсидій  населенню  на  відшкодування  витрат – 9873,4 тис.грн.);

        субвенція  з  обласного  бюджету – 6,4 тис.грн. ( компенсаційні  виплати  інвалідам на  бензин  та  обслуговування  автомобілів – 4,1 тис.грн., видатки на  поховання  учасників  бойових  дій  та  інвалідів  війни – 1,2 тис.грн., пільгове  медичне  обслуговування  громадян,  які  постраждали  внаслідок  Чорнобильської катастрофи -1,1 тис.грн.;

         кошти  місцевого  бюджету – 491,1 тис.грн  (утримання  територіального  центру – 228,7 тис.грн.,  забезпечення соціальними  послугами громадян  похилого  віку, інвалідів, хворих,  які  не  здатні  до  самообслуговування – 79,7   тис.грн., виплата допомоги  наданих депутатами  та міським  головою – 65,5 тис.грн., пільги  на  оплату житлово-комунальних послуг – 6,4 тис.грн., виплата  соціальної грошової  допомоги членам  сімей  загиблих  учасників АТО, компенсація  за  пільговий  проїзд – 3,2 тис.грн., надання  фінансової  підтримки  громадським  організаціям  інвалідів і ветеранів – 22,5 тис.грн.,  компенсаційні  виплати  на  пільговий  проїзд  автомобільним  транспортом  окремим  категоріям  громадян – 80,2 тис.грн.,  програми  в  галузі  соціального  захисту  дітей,  сім»ї  та  молоді – 4,9 тис.грн.).

 

- «Фізична  культура  та спорт» – 486,9  тис.грн. (виплата  заробітної  плати з нарахуванням, оплата енергоносіїв та  утримання дитячо-юнацької  спортивної  школи – 459,2 тис.грн., проведення  навчально-тренувальних  зборів  та  змагань  з  олімпійських  видів  спорту – 23,7 тис.грн.,  підтримка  спорту  вищих  досягнень – міської  федерації  футболу – 4,0 тис.грн.).

 

- «Державне  управління» – 2539,3 тис.грн. ( оплата  заробітної  плати з  нарахуваннями, енергоносіїв  та  утримання   виконавчого комітету,   управління  праці  та  соціального  захисту  населення,  фінансового  управління).

- «Культура  і  мистецтво» – 955,5 тис.грн.,  з  них:

         на   виплату  заробітної  плати з  нарахуваннями  та  оплата  послуг   для  бібліотеки – 88,3 тис.грн., міського  історичного музея  – 72,8 тис.грн., народним  колективам – 100,4 тис.грн.,  дитячої  музичної  школи – 642,7 тис.грн. та централізованої  бухгалтерії – 51,3 тис.грн.

     

- «Житлово – комунальне господарство» - 836,1 тис.грн.  (виконання робіт по благоустрою міста: утримання  міських  доріг – 588,8 тис.грн., вивіз  сміття – 20,6 тис.грн.,  оплата за електроенергію  використану  зовнішнім  освітленням – 159,9 тис.грн., поточний  ремонт  мереж  зовнішнього  освітлення – 62,4 тис.грн., демонтаж новорічних  гірлянд – 3,6 тис.грн.,  виклик  електроінспектора – 0,8 тис.грн.)

 

- «Засоби  масової  інформації» – 50,2 тис.грн. ( фінансова підтримка КЗ     «Жмеринська  газета»  - 46,9 тис.грн.,  радіомовлення  «Обрій» - 3,3 тис.грн.).

 

- реверсна дотація  до Державного  бюджету  – 1580,2 тис.грн.

-  інші  видатки – 84,3 тис.грн. 

 

           Крім того, за рахунок коштів бюджету розвитку спеціального  фонду були  проведенні   видатки   в  сумі  670,9 тис.грн. , а  саме  в  розрізі  галузей:

         

 -  «Освіта» - 630,4 тис.грн. (капітальний  ремонт  будівлі  дошкільного навчального  закладу № 8 – 218,4  тис.грн., реставраційні  роботи  будівлі  загальноосвітньої  школи №1 – 382,8  тис.грн., експертиза проектно – кошторисної  документації по  капремонту  даху  будівлі  загальноосвітньої  школи – ліцей – 4,9 тис.грн., придбання  комп»ютерної  техніки для  централізованої бухгалтерії відділу  освіти – 24,3 тис.грн.);

- « Заходи  з  енергозбереження» - 10,5 тис.грн., ( на  виконання програми  по  впровадженню  проекту «Energi Go: впровадження  плану  дій  сталого  енергетичного  розвитку м. Жмеринка» на 2015-2017рр. - коригування  проектно-кошторисної  документації по  кап. Ремонту  фасадів  корпусу №1 загальноосвітньої  школи №3 (утеплення та  заміна  вікон) – 10,5 тис.грн.);

- «Внески до  статутного  капіталу  суб»єктів  господарювання» - 30,0 тис.грн. (для  комунального  підприємства «Енергоресурс»).

 

            Проведено  видатки  на  реалізацію  програм  допомоги  і  грантів  міжнародних  фінансових  організацій  та  Європейського  Союзу   для здійснення заходів в рамках  проекту  «Energy Go: Впровадження  Плану  дій  сталого  енергетичного  розвитку м. Жмеринка» - 905,8 тис.грн. ( попередня  оплата  по  капітальному  ремонту ДНЗ №3 – 881,9 тис.грн.,  послуги  щодо  управління  проектом – 18,4 тис.грн., консультаційні  послуги  з  метою  реалізації  проекту – 5,5 тис.грн.).

 

2017-03-06 09:25:06