Про підсумки оперативного виконання бюджету міста станом на 01.12.2018 р.
Жмеринська
міська рада
Розмір тексту:

Про підсумки оперативного виконання бюджету міста станом на 01.12.2018 р.

Фінансове управління Жмеринської міської ради повідомляє, що за  січень-листопад 2018 року до загального та спеціального фондів бюджету міста надійшло 431368,2 тис.грн. доходів, в тому числі:

1. До загального фонду бюджету міста надійшло 415118,6 тис.грн., що становить 100,4% до планових показників на січень-листопад 2018р., з яких:

  • - 177557,3 тис.грн. (102,6%) податки, збори та інші платежі.
  • - 237561,3 тис.грн. (97,4%) офіційні трансферти з державного та обласного бюджетів.

2. До спеціального фонду бюджету міста надійшло 16249,6 тис.грн., з  яких:

  • - 1475,7 тис.грн. – податки,  збори  та інші  платежі, виконання яких становить 96,7% до плану на 11 місяців поточного року;
  • - 4084,5 тис.грн. – власні  надходження  бюджетних  установ;
  • - 280,0 тис.грн. – інша субвенція з місцевого бюджету;
  • - 10409,4 тис.грн – конвертовано валюту на код 42020000 «Гранти, що надійшли до бюджетів усіх рівнів» для здійснення заходів в рамках впровадження проекту з енергозбереження «Energy Go».

Аналіз виконання плану по доходах м.Жмеринка в розрізі джерел надходжень станом на 01.12.2018р. додається.

Фактичне  виконання  бюджету  міста  по  видатках станом  на 01.11.2018р.   становить  434951,9 тис.грн., в т.ч. по  загальному  фонду – 367495,0  тис.грн., спеціальному  фонду – 67456,9  тис.грн. (з них 4082,8 тис.грн. - видатки  проведені за  рахунок  власних  надходжень  бюджетних  установ).

Відповідно  бюджет виконаний  по загальному  фонду на 95,5 %  до  уточненого  плану  на  звітний  період  та  по  спеціальному  фонду  на 83,0% до  уточненого  плану  на  рік.

Касові  видатки  за  рахунок  загального  фонду   станом   на  01.12.2018 року  становлять  367495,0 тис.грн. та  в  розрізі  галузей   розподілені  наступним  чином:

-  «Освіта»  - 105549,2  тис.грн., з них:

за  рахунок  освітньої  субвенції з  Державного  бюджету – 44184,9 тис.грн. ( направлені  на  виплату  заробітної  плати з нарахуванням педагогічним працівникам  по  загальноосвітніх  школах – 41969,8 тис.грн.,   школі – інтернат – 1992,0 тис.грн.  та  інші  заклади  у  сфері  освіти – 223,1 тис.грн);

за  рахунок  коштів  місцевого  бюджету  - 61364,3 тис.грн. (виплата  заробітної  плати з нарахуванням, оплата енергоносіїв та  утримання  установ:  дитячі  садочки – 29990,4 тис.грн.,  загальноосвітні школи –19174,2 тис.грн., школа –інтернат – 1476,5  тис.грн.,  центр  позашкільної освіти – 2309,0  тис.грн.,  музична  школа – 4683,1 тис.грн.,  методичний кабінет – 736,3 тис.грн., інші  заклади  у  сфері  освіти – 2987,5 тис.грн., інші програми та заходи у сфері освіти (надання  допомоги  дітям-сиротам і  дітям, позбавленим  батьківського  піклування, яким  виповнилось 18 років) –7,3 тис.грн.).

- «Соціальний захист та  соціальне  забезпечення» -  175387,0 тис.грн.,  в т.ч.:

трансферти з Державного  бюджету – 168797,4 тис.грн. ( виплата  допомоги  сім’ям  з  дітьми,  малозабезпеченим  сім’ям, інвалідам  з   дитинства,  тимчасової  допомоги  дітям – 37203,7 тис.грн., надання допомоги  по  догляду  за  інвалідами  1 чи 2 групи  – 14498,5 тис.грн., виплата державної  соціальної  допомоги  на  дітей-сиріт та дітей, позбавлених  батьківського  піклування,  у  дитячих  будинках  сімейного  типу  та  прийомних  сім’ях – 1613,0 тис.грн., надання  пільг  та  житлових  субсидій  населенню  на  відшкодування  витрат – 115482,2 тис.грн.);

трансферти  з  обласного  бюджету – 83,9  тис.грн. ( видатки  на  поховання  учасників  бойових дій – 12,4 тис.грн., компенсаційні  виплати  особам  з  інвалідністю на  бензин – 62,8 тис.грн.,  пільгове  медичне  обслуговування  Чорнобильців – 8,7 тис.грн.);

кошти місцевого  бюджету – 6505,7 тис.грн (утримання територіального центру – 2206,2 тис.грн.,  забезпечення соціальними  послугами громадян  похилого  віку, інвалідів, хворих,  які  не  здатні  до  самообслуговування – 430,5 тис.грн., надання пільг населенню на оплату житлово-комунальних послуг( для  сімей з вадами зору) – 26,1 тис.грн., допомога  членам  сімей загиблих  учасників АТО  за  пільговий  проїзд – 26,4 тис.грн., оплата  святкових обідів та  продуктових  наборів підопічним територіального  центру – 106,0  тис.грн., надання  фінансової  підтримки  громадським  організаціям – 109,8 тис.грн., компенсаційни  виплати  на  пільговий  проїзд автомобільним  транспортом – 1376,7 тис.грн., компенсаційни  виплати  на  пільговий  проїзд залізничним  транспортом – 60,0 тис.грн., інші  пільги  окремим  категоріям громадян – 18,2 тис.грн.,  надання  пільг окремим категоріям  громадян  з оплати послуг  зв»язку – 263,8 тис.грн.,  виплата допомоги  наданих депутатами  та міським  головою – 1100,8 тис.грн., програми  в  галузі  соціального  захисту  дітей,  сім»ї  та  молоді –108,5 тис.грн., компенсація  учасникам АТО на  придбання  земельних  ділянок – 300,0 тис.грн., оздоровлення та  відпочинок дітей – 372,7 тис.грн.).

- «Державне  управління» – 30062,7 тис.грн. ( оплата  заробітної  плати з  нарахуваннями, енергоносіїв  та  утримання   виконавчого комітету,   управління  праці  та  соціального  захисту  населення,  фінансового  управління).

- «Культура  і  мистецтво» – 3643,9 тис.грн.,  з  них:

на   виплату  заробітної  плати з  нарахуваннями  та  оплата  послуг   для  бібліотеки – 594,6 тис.грн., міського  історичного музея  – 381,3 тис.грн., народні  колективи  - 746,0 тис.грн., інші  заклади  в  галузі  культури і мистецтва – 1153,1 тис.грн., інші  заходи – 768,9 тис.грн.)

- «Фізична  культура  та спорт» – 2983,4  тис.грн. (виплата  заробітної  плати з нарахуванням, оплата енергоносіїв та  утримання дитячо-юнацької  спортивної  школи – 2646,4 тис.грн., проведення  навчально-тренувальних  зборів та  змагань  з олімпійських видів  спорту – 114,1 тис.грн.,  підтримка  спорту  вищих  досягнень та  організацій,  які  здійснюють  фізкультурно-спортивну діяльність у регіоні – 222,9 тис.грн.).

- «Житлово – комунальне господарство» - 6705,1  тис.грн.  (виконання робіт по благоустрою міста: утримання  міських  доріг – 2870,4  тис.грн.,  електроенергія  використана  зовнішнім  освітленням – 501,9 тис.грн., поточний  ремонт мереж  зовнішнього  освітлення – 639,9 тис.грн., вивіз  сміття – 547,7 тис.грн., демонтаж  новорічних гирлянд – 10,7 тис.грн., захоронення  невідомого – 3,7 тис.грн., придбання  квітників – 5,8 тис.грн.,  технічне  обслуговування  світлофорних  об»єктів – 17,8 тис.грн.,  придбання  електролічильників – 4,1 тис.грн., формувальна  обрізка  дерев – 80,0 тис.грн.,  встановлення  дитячих  ігрових  майданчиків –166,3 тис.грн.,  поточний  ремонт  світлофорного  об»єкту – 55,5 тис.грн.,  облаштування  світлофорного об»єкта – 166,3 тис.грн., озеленення  міста – 561,5  тис.грн., придбання  квітників декоративних – 8,0 тис.грн., придбання  лавок – 43,2 тис.грн., поточний  ремонт контейнерів – 26,3 тис.грн., поточний ремонт братських могил – 21,5 тис.грн., поточний  ремонт та  облаштування автобусних зупинок – 124,8 тис.грн.,  поточний ремонт дорожніх  знаків – 7,3 тис.грн., нанесення  та  відновлення  дорожньої  розмітки – 158,9 тис.грн., облаштування  території по вул. Центральна  для  громадських  потреб – 90,5 тис.грн., виготовлення схеми  мережі  зовнішнього  освітлення – 43,7 тис.грн., виготовлення  схеми  з  організації  дорожнього  руху – 8,1 тис.грн., встановлення  дорожніх  знаків –89,0 тис.грн., встановлення  огорожі – 33,1 тис.грн., встановлення  селфі зони «Я люблю Жмеринку» - 13,5 тис.грн., поточний ремонт площі Миру – 50,0 тис.грн., облаштування  існуючих контейнерних майданчиків:  по вул. Франко – 33,9 тис.грн., вул. Павлова – 17,1 тис.грн., вул. Медична – 45,7 тис.грн.,  влаштування  контейнерного  майданчика по вул. Горького -56,5 тис.грн., поточний ремонт скверу по вул. Соборній - 50,1 тис.грн.,  відлов  та  стерилізація  безпритульних  тварин – 39,5 тис.грн. придбання та встановлення стаціонарних  урн – 9,7 тис.грн., розчистка  струмка  Безимяний та річки Баран – 48,6 тис.грн., поточний  ремонт лавок  та  пам»ятників  на  території  міського парку – 26,7 тис.грн., поточний  ремонт вуличних  сходів до буд. В.Трудова,4А – 15,9 тис.грн., поточний  ремонт спортивних  та  дитячих  майданчиків – 11,9 тис.грн.).

- «Експлуатація  та  технічне  обслуговування  житлового  фонду» - 600,0 тис.грн. (надання  допомоги  КП «Жмеринкакомунсервіс»).

- «Економічна  діяльність» - 881,7 тис.грн. ( виготовлення  технічної  документації  щодо  встановлення  меж  міста – 239,8 тис.грн., виготовлення інвентарної справи – 0,5 тис.грн., відзначення  підприємців за  участь у конкурсі  на  краще  прикрашення  закладу – 2,0 тис.грн., членскі  внески  до  Асоціації  міст – 35,3 тис.грн., оплата  послуг з  постачання   програмного забезпечення – 180,0 тис.грн. фінансова допомога КП «Парковий  культурно-спортивний комплекс» - 295,6 тис.грн., консультаційні  послуги  з  метою  реалізації  проекту «Energy Go: Впровадження  Плану  дій  сталого  енергетичного  розвитку м. Жмеринка» – 106,5 тис.грн., придбання  меблів  для  міграційної  служби – 22,0 тис.грн.).

- «Утримання  та  розвиток  автомобільних доріг» - 3126,9 тис.грн. (виготовлення  кошторисної  документації  на  поточний  ремонт доріг – 0,8 тис.грн., поточний  ремонт доріг – 3126,1 тис.грн.).

- « Фінансова  підтримка  засобів масової  інформації» - 58,9 тис.грн. ( фінансова підтримка  радіомовлення  «Обрій»).

- «Міжбюджетні  трансферти» - 37951,7 тис.грн. (реверсна  дотація  до Державного  бюджету – 12495,8 тис.грн.,  субвенція  з  місцевого  бюджету  районному  бюджету на  здійснення  переданих  видатків  у  сфері  охорони  здоров»я ( медична  субвенція) – 25455,9 тис.грн.).

- «Інші  субвенції  з  місцевого  бюджету» - 314,5 тис.грн. ( видатки  на  оплату  витрат  за  спожиті  енергоносії  та комунальні  послуги  для  Центру первинної  медико-санітарної  допомоги – 300,0 тис.грн.,  для  Жмеринської  організації УТОС – 10,0 тис.грн.,  УТОГ – 4,5 тис.грн.).

- «Субвенція з  місцевого  бюджету  державному бюджету  на  виконання  програм  соціально-економічного  розвитку  регіонів» - 230,0 тис.грн. (50,0 тис.грн. -  для головного  управління  національної  поліції у Вінницькій  області,  180,0 тис.грн. – для державного  пожежно-рятувального  загону -2  Головного  управління Державної  служби  України  з надзвичайних  ситуацій у Вінницькій області).

Крім того, за рахунок коштів бюджету розвитку та інших  надходжень  спеціального  фонду були  проведенні   видатки   в  сумі  54808,3  тис.грн. , а  саме  в  розрізі  галузей:

- «Освіта» - 15277,1 тис.грн.  ( з яких: 1568,6 тис.грн. на придбання обладнання і предметів довгострокового користування, а саме: для ДНЗ – 82,6 тис.грн., а саме: придбання  лічильника тепла і води у ДНЗ №5 -49,9 тис.грн.та інтерактивної дошки у ДНЗ №3-24,9 тис.грн., на придбання морозильної камери у ДНЗ№5-7,8 тис.грн., для ЗОШ – 414,8 тис.грн., а саме: за рахунок коштів субвенції з державного   бюджету -197,0 тис.грн.( куплені комп’ютери та планшети); придбано шафи для дидактичного матеріалу НУШ -217,8 тис.грн., для ЦПР -45,7, а саме: придбано проектор-7,8 тис.грн., ноутбуки-24,7 тис.грн.та мікшерний пульт-13,2 тис.грн., для Методичного кабінету – 20,0 тис.грн. спрямовано на придбання інтерактивної дошки, для інклюзивно-ресурсного центру -179,8 за рахунок субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами придбали інтерактивну дошку-73,8 тис.грн., ноутбук-18,0 тис.грн., проектор-13,2 тис.грн., розвивальне обладнання -14,1 тис.грн., методичну стінку-11,0 тис.грн.телевізор-8,6 тис.грн., велотренажер-6,1 тис.грн., бігову доріжку-8,8 тис.грн., сенсорну гойдалку-7,7 тис.грн., мягкі модулі-18,5 тис.грн.; за рахунок  місцевого бюджету придбано для шкіл телевізори на  суму 198,0 тис.грн., інтерактивну дошку з проектором для ЗОШ-ліцей – 55,0 тис.грн., придбано кухонне обладнання – 476,0 тис.грн., придбано  прінтера для ЗОШ №6 – 14,0 тис.грн., для централізованої бухгалтерії - 64,7тис.грн. придбали комп’ютнерне обладнання, для музичної школи – 18,0 тис.грн. придбання  піаніно.  

На проведення капітальних ремонтів  - 13708,5 тис.грн., а саме: по ДНЗ – 2828,8 тис.грн., а саме: на  капремонт  огорожі  ДНЗ №6 – 335,4 тис.грн., оплату робіт по капремонту будівлі ДНЗ № 2 ( гідроізоляція фундаменту та встановлення водовідведення з покрівлі)– 754,1 тис.грн., виготовлення ПКД та ремонт підлоги у ДНЗ №2- 242,8 тис.грн., виготовлення ПКД  на капремонт системи опалення ДНЗ №2 – 39,0 тис.грн., роботи по капремонту покрівлі ДНЗ №5- 1455,5 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації 2,0 тис.грн.; по ЗОШ – 10879,7 тис.грн., а саме: капітальний ремонт системи опалення ЗОШ №4-710,0 тис.грн., на  капремонт фойє та коридору будівлі ЗОШ№5-688,2 тис.грн.,  капремонт харчоблоку будівлі ЗОШ №4– 783,9 тис.грн., капремонт харчоблоку будівлі ЗОШ №5 у сумі 1617,6 тис.грн., капремонт фасадів ( утеплення) ЗОШ-ліцей -  5429,4 тис.грн., виготовлення ПКД та капремонт спортивного майданчика ЗОШ-ліцей – 156,9 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної  документації та  проведення експертизи-104,2 тис.грн.;  по методичному кабінету – 299,8 тис.грн. та централізованої бухгалтерії – 9,9 тис.грн.  (експертиза  та  виготовлення проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  частини  приміщень); по музичній школі – 952,8 тис.грн. експертиза проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  даху  музичної  школи та оплата робіт., капремонт (заміна дверей в  приміщенні  ЦПР – 127,0 тис.грн. )

- «Державне  управління» -1221,3 тис.грн. ( придбання  комп»ютерної  техніки,   меблів,  капремонт фундаменту  (гідроізоляція)  та  капремонт  санвузлів адмінприміщення).

- «Соціальний захист та  соціальне  забезпечення» - 32,4 тис.грн. (  придбання  комп»ютерної  техніки  для   КЗ «Територіальний центр  соціального обслуговування»).

- «Культура  і  мистецтво» - 51,4 тис.грн. ( придбання  художньої  літератури для бібліотеки 6,0 тис.грн., підписка періодичних видань – 4,0 тис.грн., придбання  системного блоку для централізованої бухгалтерії – 8,0 тис.грн., придбання  підсилювача гучності – 18,7 тис.грн., придбання  світлової  пушки -14,7 тис.грн.).

- «Фізична  культура  і  спорт» - 9,2 тис.грн. ( придбання  комп»ютерної техніки).

- «Забезпечення  надійної  та  безперебійної  експлуатації  ліфтів» -460,0  тис.грн. ( експертиза , виготовлення  проектно-кошторисної документації та  капремонт  пасажирських  ліфтів по вул. Соборна,11 – 200,2 тис.грн., оплата  робіт  по  капітальному  ремонту ліфтів – 188,0 тис.грн., виготовлення  експертної  оцінки  пасажирських  ліфтів – 52,0 тис.грн., капремонт ліфта по вул. Київська,1А – 19,8 тис.грн.).

- «Організація  благоустрою  населених  пунктів»  - 764,4 тис.грн. ( придбання                 автобусної  зупинки – 6,4 тис.грн., придбання дитячих ігрових майданчиків – 316,0 тис.грн., придбання ігрових  дитячих комплексів – 271,9 тис.грн., придбання  елемента (спуск) до  ігрового  майданчика – 12,4 тис.грн., придбання  спортивного майданчика  тренажера – 77,7 тис.грн., створення  громадського простору  для  фізичної  реабілітації  та  рухової  активності  жителів  міста – 80,0 тис.грн.).

- «Будівництво  споруд,  установ  та  закладів  фізичної  культури  та  спорту» - 2516,9 тис.грн. ( реконструкція СОЗ «Юність» - 2516,9 тис.грн.).

-«Реалізація  інших  заходів  щодо  соціально-економічного  розвитку  територій» - 4266,0 тис.грн. ( оплата  робіт  по  капремонту  території  братської  могили по вул. Київська – 2314,8 тис.грн.,  придбання  пам’ятного  знаку Героям Небесної  Сотні – 320,0 тис.грн., придбання  пам’ятного знаку героям  АТО, що підлягає встановленню  - 225,0 тис.грн., виготовлення  та  проведення  експертизи ПКД на  капітальний  ремонт трибуни спортивно-готельного  комплексу по вул. Кривоноса,27 – 23,1 тис.грн., виготовлення  та  проведення  експертизи ПКД на  капітальний  ремонт частини приміщення спортивно-готельного  комплексу по вул. Кривоноса,27 – 46,1 тис.грн., придбання комп»ютерної  техніки для  ЦПМСД – 204,0 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисних документації по  капітальному  ремонту  мереж  водопостачання та водовідведення – 102,4 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  реконструкцію мереж  зовнішнього  освітлення пров. Уральський – 11,7 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації  на  реконструкцію площі Б.Хмельницького – 26,9 тис.грн., капремонт мереж  водопостачання  по туп. Київський – 470,6 тис.грн., виготовлення ПКД на  капремонт  водопостачання по вул. Училищна – 22,3 тис.грн.,  оплата  робіт  по  будівництву каналізаційного  колектору  по пров. Вілінського – 175,2 тис.грн., виготовлення ПКД та капремонт адмінприміщення по вул. Соборна,41 – 80,7 тис.грн., оплата  робіт  по  капремонту  мереж водопостачання по  пров. Мокрий – 177,9 тис.грн., виготовлення ПКД на  реконструкцію  пл. Героям Майдану – 58,2 тис.грн., експертиза ПКД на капремонт  напірного каналізаційного  колектора від КНС по вул. Гастелло до  камери гасіння по вул. Франка – 7,1 тис.грн.).

- «Проведення  експертної  грошової  оцінки земель» - 40,5 тис.грн. ( виготовлення  експертної  грошової  оцінки  земельних  ділянок).

- «Внески  до  статутного  капіталу  суб»єктів  господарювання»  - 1276,8 тис.грн. ( для КП «Парковий  культурно-спортивний комплекс» - придбання  мотоблока  та  причіпа – 33,4 тис.грн., придбання  котла  для МКП «Енергоресурс» - 1000,0 тис.грн.,  для КП «Жмеринкаводоканал» - 243,4 тис.грн.).

- «Утримання та  розвиток  автомобільних  доріг» - 24211,6  тис.грн. ( експертиза  та  виготовлення  проектно-кошторисної  документації на  капітальний  ремонт доріг по м. Жмеринка – 123,1 тис.грн.,  виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  прибудинкової  території  по вул. Франко,66 – 348,5 тис.грн., попередня  оплата  за  виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  дороги  по вул. Добролюбова – 10,6 тис.грн.,   експертиза проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  дороги  по вул. Грушевського -3,6 тис.грн., оплата  робіт по капітальному ремонту  дороги по вул. Грушевського – 4406,0 тис.грн., оплата  робіт по капітальному ремонту  дороги по провулку Гвардійський – 1915,8 тис.грн.,  оплата  робіт по капітальному ремонту  дороги по вул. Солідарності – 707,5 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної  документації  та оплата робіт по  капремонту  прибудинкової  території  по вул. Франко,66 – 159,6 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної  документації та оплата робіт по  капремонту дороги по вул. Добролюбова – 1312,2 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної  документації  на  капремонт дороги по вул. Одеська – 6,9 тис.грн), капітальний ремонт прибудинкової території по вул, Шекінська,23 – 319,8 тис.грн., капремонт дороги по вул. Шевченка –3605,3 тис.грн., капремонт дороги по вул. Свобода – 2812,8 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капітальний ремонт  прибудинкової  території по вул. Соборна,9 – 1411,3 тис.грн., оплата  робіт по  капремонту  тротуара по вул. Соборна – 458,7 тис.грн., оплата  робіт по  капремонту  тротуара по вул. Шекінська – 1221,1 тис.грн.,  оплата  робіт  за  капремонт  дорожнього  покриття вул. Солідарності – 307,8 тис.грн., оплата  робіт  за  капремонт  дорожнього  покриття вул. Комарова – 1355,9 тис.грн., оплата  робіт  за  капремонт  тротуару  по вул. Київська – 1551,9 тис.грн., оплата  робіт  по  капітальному  ремонту  прибудинкової  території  по вул. Комарова,23,25 – 746,3 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації  та  оплата  робіт по капремонту прибудинкової  території  по вул. Шекінська,23 –177,1 тис.грн., капремонт  прибудинкової території по вул. Центральна – 297,3 тис.грн.,  капремонт дороги на  перехресті  Космонавтів – Визволення – 55,2 тис.грн. , капремонт дороги по вул. Барляєва – 64,6 тис.грн., виготовлення ПКД на капремонт тротуару по вул. Барляєва – 8,5 тис.грн., вибірковий капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Сільськогосподарська – 73,0 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації  на  капітальний  ремонт  частини дорожнього  покриття  по вул. Героїв АТО – 35,0 тис.грн,  виготовлення проектно-кошторисної документації  на  капітальний  ремонт дорожнього покриття прибудинкової  території по вул. Центральна,1 та вул. В.Мельнична – 21,7 тис.грн. виготовлення проектно-кошторисної документації  та  капітальний  ремонт дороги по пров. Абрикосовий – 529,9 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації  на  капітальний  ремонт дороги по вул. Суворова – 26,0 тис.грн., виготовлення ПКД на капремонт дорожнього покриття по вул. Ударника – 20,9 тис.грн., виготовлення ПКД на капремонт дорожнього покриття по вул. З.Космодемянської – 28,8 тис.грн., виготовлення ПКД та експертиз  на  капремонт прибудинкових  територій по вул. Костьольна,5,4,6,18 – 88,9 тис.грн.)

- «Заходи  з  енергозбереження» - 3110,0 тис.грн. ( на  виконання програми  по  впровадженню  проекту «Energi Go: впровадження  плану  дій  сталого  енергетичного  розвитку м. Жмеринка» на 2015-2018рр. –   оплата робіт по  об»єкту «Капремонт   фасадів  корпусу №1 загальноосвітньої  школи №3 (утеплення та  заміна  вікон) – 2446,6 тис.грн., роботи  по  капремонту вентиляції  корпусу №1 загальноосвітньої  школи №3 – 663,4 тис.грн.).

- «Інша  діяльність  у  сфері  екології  та  охорони  природних  ресурсів» - 150,7 тис.грн. ( порізка  сухостійких  дерев – 122,5 тис.грн., розчистка струмка та річки – 28,2 тис.грн.).

- «Виконання  заходів за  рахунок  цільових  фондів» - 300,0 тис.грн. ( компенсація  учасникам АТО на  придбання  земельних  ділянок).

- «Інші  субвенції  з  місцевого  бюджету» - 600,0 тис.грн. ( на  виконання  програми економічного і  соціального  розвитку  міста Жмеринка  на  2018  рік для  проведення  реконструкції  системи  лікувального  газопостачання  відділення  екстреної (невідкладної)  медичної  допомоги  та  реанімаційного відділення КУ «Жмеринська  ЦРЛ»).

- «Субвенція з  місцевого  бюджету  державному бюджету  на  виконання  програм  соціально-економічного  розвитку  регіонів» - 520,0 тис.грн. (500,0 тис.грн. -  для головного  управління  національної  поліції у Вінницькій  області,  20,0 тис.грн. – для державного  пожежно-рятувального  загону -2  Головного  управління Державної  служби  України  з надзвичайних  ситуацій у Вінницькій області).

Проведено  видатки  на  реалізацію  програм  допомоги  і  грантів  міжнародних  фінансових  організацій  та  Європейського  Союзу   для здійснення заходів в рамках  проекту  «Energy Go: Впровадження  Плану  дій  сталого  енергетичного  розвитку м. Жмеринка» - 8565,8 тис.грн. (консультаційні  послуги  з  метою  реалізації  проекту – 56,6 тис.грн.,  попередня  оплата по  капітальному  ремонту  будівлі загальноосвітньої  школи №4 – 6389,4 тис.грн., капітальний  ремонт  будівлі  дошкільного  навчального  закладу №4 – 1903,2 тис.грн.,  капітальний  ремонт  1  корпусу  загальноосвітньої  школи №3  - 216,6 тис.грн.).

2018-12-10 11:12:05