Про підсумки оперативного виконання бюджету міста станом на 01.12.2018 р.
Фінансове управління Жмеринської міської ради повідомляє, що за січень-листопад 2018 року до загального та спеціального фондів бюджету міста надійшло 431368,2 тис.грн. доходів, в тому числі:
1. До загального фонду бюджету міста надійшло 415118,6 тис.грн., що становить 100,4% до планових показників на січень-листопад 2018р., з яких:
- - 177557,3 тис.грн. (102,6%) податки, збори та інші платежі.
- - 237561,3 тис.грн. (97,4%) офіційні трансферти з державного та обласного бюджетів.
2. До спеціального фонду бюджету міста надійшло 16249,6 тис.грн., з яких:
- - 1475,7 тис.грн. – податки, збори та інші платежі, виконання яких становить 96,7% до плану на 11 місяців поточного року;
- - 4084,5 тис.грн. – власні надходження бюджетних установ;
- - 280,0 тис.грн. – інша субвенція з місцевого бюджету;
- - 10409,4 тис.грн – конвертовано валюту на код 42020000 «Гранти, що надійшли до бюджетів усіх рівнів» для здійснення заходів в рамках впровадження проекту з енергозбереження «Energy Go».
Аналіз виконання плану по доходах м.Жмеринка в розрізі джерел надходжень станом на 01.12.2018р. додається.
Фактичне виконання бюджету міста по видатках станом на 01.11.2018р. становить 434951,9 тис.грн., в т.ч. по загальному фонду – 367495,0 тис.грн., спеціальному фонду – 67456,9 тис.грн. (з них 4082,8 тис.грн. - видатки проведені за рахунок власних надходжень бюджетних установ).
Відповідно бюджет виконаний по загальному фонду на 95,5 % до уточненого плану на звітний період та по спеціальному фонду на 83,0% до уточненого плану на рік.
Касові видатки за рахунок загального фонду станом на 01.12.2018 року становлять 367495,0 тис.грн. та в розрізі галузей розподілені наступним чином:
- «Освіта» - 105549,2 тис.грн., з них:
за рахунок освітньої субвенції з Державного бюджету – 44184,9 тис.грн. ( направлені на виплату заробітної плати з нарахуванням педагогічним працівникам по загальноосвітніх школах – 41969,8 тис.грн., школі – інтернат – 1992,0 тис.грн. та інші заклади у сфері освіти – 223,1 тис.грн);
за рахунок коштів місцевого бюджету - 61364,3 тис.грн. (виплата заробітної плати з нарахуванням, оплата енергоносіїв та утримання установ: дитячі садочки – 29990,4 тис.грн., загальноосвітні школи –19174,2 тис.грн., школа –інтернат – 1476,5 тис.грн., центр позашкільної освіти – 2309,0 тис.грн., музична школа – 4683,1 тис.грн., методичний кабінет – 736,3 тис.грн., інші заклади у сфері освіти – 2987,5 тис.грн., інші програми та заходи у сфері освіти (надання допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, яким виповнилось 18 років) –7,3 тис.грн.).
- «Соціальний захист та соціальне забезпечення» - 175387,0 тис.грн., в т.ч.:
трансферти з Державного бюджету – 168797,4 тис.грн. ( виплата допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, тимчасової допомоги дітям – 37203,7 тис.грн., надання допомоги по догляду за інвалідами 1 чи 2 групи – 14498,5 тис.грн., виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях – 1613,0 тис.грн., надання пільг та житлових субсидій населенню на відшкодування витрат – 115482,2 тис.грн.);
трансферти з обласного бюджету – 83,9 тис.грн. ( видатки на поховання учасників бойових дій – 12,4 тис.грн., компенсаційні виплати особам з інвалідністю на бензин – 62,8 тис.грн., пільгове медичне обслуговування Чорнобильців – 8,7 тис.грн.);
кошти місцевого бюджету – 6505,7 тис.грн (утримання територіального центру – 2206,2 тис.грн., забезпечення соціальними послугами громадян похилого віку, інвалідів, хворих, які не здатні до самообслуговування – 430,5 тис.грн., надання пільг населенню на оплату житлово-комунальних послуг( для сімей з вадами зору) – 26,1 тис.грн., допомога членам сімей загиблих учасників АТО за пільговий проїзд – 26,4 тис.грн., оплата святкових обідів та продуктових наборів підопічним територіального центру – 106,0 тис.грн., надання фінансової підтримки громадським організаціям – 109,8 тис.грн., компенсаційни виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом – 1376,7 тис.грн., компенсаційни виплати на пільговий проїзд залізничним транспортом – 60,0 тис.грн., інші пільги окремим категоріям громадян – 18,2 тис.грн., надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв»язку – 263,8 тис.грн., виплата допомоги наданих депутатами та міським головою – 1100,8 тис.грн., програми в галузі соціального захисту дітей, сім»ї та молоді –108,5 тис.грн., компенсація учасникам АТО на придбання земельних ділянок – 300,0 тис.грн., оздоровлення та відпочинок дітей – 372,7 тис.грн.).
- «Державне управління» – 30062,7 тис.грн. ( оплата заробітної плати з нарахуваннями, енергоносіїв та утримання виконавчого комітету, управління праці та соціального захисту населення, фінансового управління).
- «Культура і мистецтво» – 3643,9 тис.грн., з них:
на виплату заробітної плати з нарахуваннями та оплата послуг для бібліотеки – 594,6 тис.грн., міського історичного музея – 381,3 тис.грн., народні колективи - 746,0 тис.грн., інші заклади в галузі культури і мистецтва – 1153,1 тис.грн., інші заходи – 768,9 тис.грн.)
- «Фізична культура та спорт» – 2983,4 тис.грн. (виплата заробітної плати з нарахуванням, оплата енергоносіїв та утримання дитячо-юнацької спортивної школи – 2646,4 тис.грн., проведення навчально-тренувальних зборів та змагань з олімпійських видів спорту – 114,1 тис.грн., підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність у регіоні – 222,9 тис.грн.).
- «Житлово – комунальне господарство» - 6705,1 тис.грн. (виконання робіт по благоустрою міста: утримання міських доріг – 2870,4 тис.грн., електроенергія використана зовнішнім освітленням – 501,9 тис.грн., поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення – 639,9 тис.грн., вивіз сміття – 547,7 тис.грн., демонтаж новорічних гирлянд – 10,7 тис.грн., захоронення невідомого – 3,7 тис.грн., придбання квітників – 5,8 тис.грн., технічне обслуговування світлофорних об»єктів – 17,8 тис.грн., придбання електролічильників – 4,1 тис.грн., формувальна обрізка дерев – 80,0 тис.грн., встановлення дитячих ігрових майданчиків –166,3 тис.грн., поточний ремонт світлофорного об»єкту – 55,5 тис.грн., облаштування світлофорного об»єкта – 166,3 тис.грн., озеленення міста – 561,5 тис.грн., придбання квітників декоративних – 8,0 тис.грн., придбання лавок – 43,2 тис.грн., поточний ремонт контейнерів – 26,3 тис.грн., поточний ремонт братських могил – 21,5 тис.грн., поточний ремонт та облаштування автобусних зупинок – 124,8 тис.грн., поточний ремонт дорожніх знаків – 7,3 тис.грн., нанесення та відновлення дорожньої розмітки – 158,9 тис.грн., облаштування території по вул. Центральна для громадських потреб – 90,5 тис.грн., виготовлення схеми мережі зовнішнього освітлення – 43,7 тис.грн., виготовлення схеми з організації дорожнього руху – 8,1 тис.грн., встановлення дорожніх знаків –89,0 тис.грн., встановлення огорожі – 33,1 тис.грн., встановлення селфі зони «Я люблю Жмеринку» - 13,5 тис.грн., поточний ремонт площі Миру – 50,0 тис.грн., облаштування існуючих контейнерних майданчиків: по вул. Франко – 33,9 тис.грн., вул. Павлова – 17,1 тис.грн., вул. Медична – 45,7 тис.грн., влаштування контейнерного майданчика по вул. Горького -56,5 тис.грн., поточний ремонт скверу по вул. Соборній - 50,1 тис.грн., відлов та стерилізація безпритульних тварин – 39,5 тис.грн. придбання та встановлення стаціонарних урн – 9,7 тис.грн., розчистка струмка Безимяний та річки Баран – 48,6 тис.грн., поточний ремонт лавок та пам»ятників на території міського парку – 26,7 тис.грн., поточний ремонт вуличних сходів до буд. В.Трудова,4А – 15,9 тис.грн., поточний ремонт спортивних та дитячих майданчиків – 11,9 тис.грн.).
- «Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду» - 600,0 тис.грн. (надання допомоги КП «Жмеринкакомунсервіс»).
- «Економічна діяльність» - 881,7 тис.грн. ( виготовлення технічної документації щодо встановлення меж міста – 239,8 тис.грн., виготовлення інвентарної справи – 0,5 тис.грн., відзначення підприємців за участь у конкурсі на краще прикрашення закладу – 2,0 тис.грн., членскі внески до Асоціації міст – 35,3 тис.грн., оплата послуг з постачання програмного забезпечення – 180,0 тис.грн. фінансова допомога КП «Парковий культурно-спортивний комплекс» - 295,6 тис.грн., консультаційні послуги з метою реалізації проекту «Energy Go: Впровадження Плану дій сталого енергетичного розвитку м. Жмеринка» – 106,5 тис.грн., придбання меблів для міграційної служби – 22,0 тис.грн.).
- «Утримання та розвиток автомобільних доріг» - 3126,9 тис.грн. (виготовлення кошторисної документації на поточний ремонт доріг – 0,8 тис.грн., поточний ремонт доріг – 3126,1 тис.грн.).
- « Фінансова підтримка засобів масової інформації» - 58,9 тис.грн. ( фінансова підтримка радіомовлення «Обрій»).
- «Міжбюджетні трансферти» - 37951,7 тис.грн. (реверсна дотація до Державного бюджету – 12495,8 тис.грн., субвенція з місцевого бюджету районному бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров»я ( медична субвенція) – 25455,9 тис.грн.).
- «Інші субвенції з місцевого бюджету» - 314,5 тис.грн. ( видатки на оплату витрат за спожиті енергоносії та комунальні послуги для Центру первинної медико-санітарної допомоги – 300,0 тис.грн., для Жмеринської організації УТОС – 10,0 тис.грн., УТОГ – 4,5 тис.грн.).
- «Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів» - 230,0 тис.грн. (50,0 тис.грн. - для головного управління національної поліції у Вінницькій області, 180,0 тис.грн. – для державного пожежно-рятувального загону -2 Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області).
Крім того, за рахунок коштів бюджету розвитку та інших надходжень спеціального фонду були проведенні видатки в сумі 54808,3 тис.грн. , а саме в розрізі галузей:
- «Освіта» - 15277,1 тис.грн. ( з яких: 1568,6 тис.грн. на придбання обладнання і предметів довгострокового користування, а саме: для ДНЗ – 82,6 тис.грн., а саме: придбання лічильника тепла і води у ДНЗ №5 -49,9 тис.грн.та інтерактивної дошки у ДНЗ №3-24,9 тис.грн., на придбання морозильної камери у ДНЗ№5-7,8 тис.грн., для ЗОШ – 414,8 тис.грн., а саме: за рахунок коштів субвенції з державного бюджету -197,0 тис.грн.( куплені комп’ютери та планшети); придбано шафи для дидактичного матеріалу НУШ -217,8 тис.грн., для ЦПР -45,7, а саме: придбано проектор-7,8 тис.грн., ноутбуки-24,7 тис.грн.та мікшерний пульт-13,2 тис.грн., для Методичного кабінету – 20,0 тис.грн. спрямовано на придбання інтерактивної дошки, для інклюзивно-ресурсного центру -179,8 за рахунок субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами придбали інтерактивну дошку-73,8 тис.грн., ноутбук-18,0 тис.грн., проектор-13,2 тис.грн., розвивальне обладнання -14,1 тис.грн., методичну стінку-11,0 тис.грн.телевізор-8,6 тис.грн., велотренажер-6,1 тис.грн., бігову доріжку-8,8 тис.грн., сенсорну гойдалку-7,7 тис.грн., мягкі модулі-18,5 тис.грн.; за рахунок місцевого бюджету придбано для шкіл телевізори на суму 198,0 тис.грн., інтерактивну дошку з проектором для ЗОШ-ліцей – 55,0 тис.грн., придбано кухонне обладнання – 476,0 тис.грн., придбано прінтера для ЗОШ №6 – 14,0 тис.грн., для централізованої бухгалтерії - 64,7тис.грн. придбали комп’ютнерне обладнання, для музичної школи – 18,0 тис.грн. придбання піаніно.
На проведення капітальних ремонтів - 13708,5 тис.грн., а саме: по ДНЗ – 2828,8 тис.грн., а саме: на капремонт огорожі ДНЗ №6 – 335,4 тис.грн., оплату робіт по капремонту будівлі ДНЗ № 2 ( гідроізоляція фундаменту та встановлення водовідведення з покрівлі)– 754,1 тис.грн., виготовлення ПКД та ремонт підлоги у ДНЗ №2- 242,8 тис.грн., виготовлення ПКД на капремонт системи опалення ДНЗ №2 – 39,0 тис.грн., роботи по капремонту покрівлі ДНЗ №5- 1455,5 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації 2,0 тис.грн.; по ЗОШ – 10879,7 тис.грн., а саме: капітальний ремонт системи опалення ЗОШ №4-710,0 тис.грн., на капремонт фойє та коридору будівлі ЗОШ№5-688,2 тис.грн., капремонт харчоблоку будівлі ЗОШ №4– 783,9 тис.грн., капремонт харчоблоку будівлі ЗОШ №5 у сумі 1617,6 тис.грн., капремонт фасадів ( утеплення) ЗОШ-ліцей - 5429,4 тис.грн., виготовлення ПКД та капремонт спортивного майданчика ЗОШ-ліцей – 156,9 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення експертизи-104,2 тис.грн.; по методичному кабінету – 299,8 тис.грн. та централізованої бухгалтерії – 9,9 тис.грн. (експертиза та виготовлення проектно-кошторисної документації на капремонт частини приміщень); по музичній школі – 952,8 тис.грн. експертиза проектно-кошторисної документації на капремонт даху музичної школи та оплата робіт., капремонт (заміна дверей в приміщенні ЦПР – 127,0 тис.грн. )
- «Державне управління» -1221,3 тис.грн. ( придбання комп»ютерної техніки, меблів, капремонт фундаменту (гідроізоляція) та капремонт санвузлів адмінприміщення).
- «Соціальний захист та соціальне забезпечення» - 32,4 тис.грн. ( придбання комп»ютерної техніки для КЗ «Територіальний центр соціального обслуговування»).
- «Культура і мистецтво» - 51,4 тис.грн. ( придбання художньої літератури для бібліотеки 6,0 тис.грн., підписка періодичних видань – 4,0 тис.грн., придбання системного блоку для централізованої бухгалтерії – 8,0 тис.грн., придбання підсилювача гучності – 18,7 тис.грн., придбання світлової пушки -14,7 тис.грн.).
- «Фізична культура і спорт» - 9,2 тис.грн. ( придбання комп»ютерної техніки).
- «Забезпечення надійної та безперебійної експлуатації ліфтів» -460,0 тис.грн. ( експертиза , виготовлення проектно-кошторисної документації та капремонт пасажирських ліфтів по вул. Соборна,11 – 200,2 тис.грн., оплата робіт по капітальному ремонту ліфтів – 188,0 тис.грн., виготовлення експертної оцінки пасажирських ліфтів – 52,0 тис.грн., капремонт ліфта по вул. Київська,1А – 19,8 тис.грн.).
- «Організація благоустрою населених пунктів» - 764,4 тис.грн. ( придбання автобусної зупинки – 6,4 тис.грн., придбання дитячих ігрових майданчиків – 316,0 тис.грн., придбання ігрових дитячих комплексів – 271,9 тис.грн., придбання елемента (спуск) до ігрового майданчика – 12,4 тис.грн., придбання спортивного майданчика тренажера – 77,7 тис.грн., створення громадського простору для фізичної реабілітації та рухової активності жителів міста – 80,0 тис.грн.).
- «Будівництво споруд, установ та закладів фізичної культури та спорту» - 2516,9 тис.грн. ( реконструкція СОЗ «Юність» - 2516,9 тис.грн.).
-«Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій» - 4266,0 тис.грн. ( оплата робіт по капремонту території братської могили по вул. Київська – 2314,8 тис.грн., придбання пам’ятного знаку Героям Небесної Сотні – 320,0 тис.грн., придбання пам’ятного знаку героям АТО, що підлягає встановленню - 225,0 тис.грн., виготовлення та проведення експертизи ПКД на капітальний ремонт трибуни спортивно-готельного комплексу по вул. Кривоноса,27 – 23,1 тис.грн., виготовлення та проведення експертизи ПКД на капітальний ремонт частини приміщення спортивно-готельного комплексу по вул. Кривоноса,27 – 46,1 тис.грн., придбання комп»ютерної техніки для ЦПМСД – 204,0 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисних документації по капітальному ремонту мереж водопостачання та водовідведення – 102,4 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію мереж зовнішнього освітлення пров. Уральський – 11,7 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію площі Б.Хмельницького – 26,9 тис.грн., капремонт мереж водопостачання по туп. Київський – 470,6 тис.грн., виготовлення ПКД на капремонт водопостачання по вул. Училищна – 22,3 тис.грн., оплата робіт по будівництву каналізаційного колектору по пров. Вілінського – 175,2 тис.грн., виготовлення ПКД та капремонт адмінприміщення по вул. Соборна,41 – 80,7 тис.грн., оплата робіт по капремонту мереж водопостачання по пров. Мокрий – 177,9 тис.грн., виготовлення ПКД на реконструкцію пл. Героям Майдану – 58,2 тис.грн., експертиза ПКД на капремонт напірного каналізаційного колектора від КНС по вул. Гастелло до камери гасіння по вул. Франка – 7,1 тис.грн.).
- «Проведення експертної грошової оцінки земель» - 40,5 тис.грн. ( виготовлення експертної грошової оцінки земельних ділянок).
- «Внески до статутного капіталу суб»єктів господарювання» - 1276,8 тис.грн. ( для КП «Парковий культурно-спортивний комплекс» - придбання мотоблока та причіпа – 33,4 тис.грн., придбання котла для МКП «Енергоресурс» - 1000,0 тис.грн., для КП «Жмеринкаводоканал» - 243,4 тис.грн.).
- «Утримання та розвиток автомобільних доріг» - 24211,6 тис.грн. ( експертиза та виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт доріг по м. Жмеринка – 123,1 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації на капремонт прибудинкової території по вул. Франко,66 – 348,5 тис.грн., попередня оплата за виготовлення проектно-кошторисної документації на капремонт дороги по вул. Добролюбова – 10,6 тис.грн., експертиза проектно-кошторисної документації на капремонт дороги по вул. Грушевського -3,6 тис.грн., оплата робіт по капітальному ремонту дороги по вул. Грушевського – 4406,0 тис.грн., оплата робіт по капітальному ремонту дороги по провулку Гвардійський – 1915,8 тис.грн., оплата робіт по капітальному ремонту дороги по вул. Солідарності – 707,5 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації та оплата робіт по капремонту прибудинкової території по вул. Франко,66 – 159,6 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації та оплата робіт по капремонту дороги по вул. Добролюбова – 1312,2 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації на капремонт дороги по вул. Одеська – 6,9 тис.грн), капітальний ремонт прибудинкової території по вул, Шекінська,23 – 319,8 тис.грн., капремонт дороги по вул. Шевченка –3605,3 тис.грн., капремонт дороги по вул. Свобода – 2812,8 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт прибудинкової території по вул. Соборна,9 – 1411,3 тис.грн., оплата робіт по капремонту тротуара по вул. Соборна – 458,7 тис.грн., оплата робіт по капремонту тротуара по вул. Шекінська – 1221,1 тис.грн., оплата робіт за капремонт дорожнього покриття вул. Солідарності – 307,8 тис.грн., оплата робіт за капремонт дорожнього покриття вул. Комарова – 1355,9 тис.грн., оплата робіт за капремонт тротуару по вул. Київська – 1551,9 тис.грн., оплата робіт по капітальному ремонту прибудинкової території по вул. Комарова,23,25 – 746,3 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації та оплата робіт по капремонту прибудинкової території по вул. Шекінська,23 –177,1 тис.грн., капремонт прибудинкової території по вул. Центральна – 297,3 тис.грн., капремонт дороги на перехресті Космонавтів – Визволення – 55,2 тис.грн. , капремонт дороги по вул. Барляєва – 64,6 тис.грн., виготовлення ПКД на капремонт тротуару по вул. Барляєва – 8,5 тис.грн., вибірковий капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Сільськогосподарська – 73,0 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Героїв АТО – 35,0 тис.грн, виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт дорожнього покриття прибудинкової території по вул. Центральна,1 та вул. В.Мельнична – 21,7 тис.грн. виготовлення проектно-кошторисної документації та капітальний ремонт дороги по пров. Абрикосовий – 529,9 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт дороги по вул. Суворова – 26,0 тис.грн., виготовлення ПКД на капремонт дорожнього покриття по вул. Ударника – 20,9 тис.грн., виготовлення ПКД на капремонт дорожнього покриття по вул. З.Космодемянської – 28,8 тис.грн., виготовлення ПКД та експертиз на капремонт прибудинкових територій по вул. Костьольна,5,4,6,18 – 88,9 тис.грн.)
- «Заходи з енергозбереження» - 3110,0 тис.грн. ( на виконання програми по впровадженню проекту «Energi Go: впровадження плану дій сталого енергетичного розвитку м. Жмеринка» на 2015-2018рр. – оплата робіт по об»єкту «Капремонт фасадів корпусу №1 загальноосвітньої школи №3 (утеплення та заміна вікон) – 2446,6 тис.грн., роботи по капремонту вентиляції корпусу №1 загальноосвітньої школи №3 – 663,4 тис.грн.).
- «Інша діяльність у сфері екології та охорони природних ресурсів» - 150,7 тис.грн. ( порізка сухостійких дерев – 122,5 тис.грн., розчистка струмка та річки – 28,2 тис.грн.).
- «Виконання заходів за рахунок цільових фондів» - 300,0 тис.грн. ( компенсація учасникам АТО на придбання земельних ділянок).
- «Інші субвенції з місцевого бюджету» - 600,0 тис.грн. ( на виконання програми економічного і соціального розвитку міста Жмеринка на 2018 рік для проведення реконструкції системи лікувального газопостачання відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги та реанімаційного відділення КУ «Жмеринська ЦРЛ»).
- «Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів» - 520,0 тис.грн. (500,0 тис.грн. - для головного управління національної поліції у Вінницькій області, 20,0 тис.грн. – для державного пожежно-рятувального загону -2 Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області).
Проведено видатки на реалізацію програм допомоги і грантів міжнародних фінансових організацій та Європейського Союзу для здійснення заходів в рамках проекту «Energy Go: Впровадження Плану дій сталого енергетичного розвитку м. Жмеринка» - 8565,8 тис.грн. (консультаційні послуги з метою реалізації проекту – 56,6 тис.грн., попередня оплата по капітальному ремонту будівлі загальноосвітньої школи №4 – 6389,4 тис.грн., капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу №4 – 1903,2 тис.грн., капітальний ремонт 1 корпусу загальноосвітньої школи №3 - 216,6 тис.грн.).