Про підсумки оперативного виконання бюджету міста станом на 01.09.2018 р.
Жмеринська
міська рада
Розмір тексту:

Про підсумки оперативного виконання бюджету міста станом на 01.09.2018 р.

Фінансове управління Жмеринської міської ради повідомляє, що за  січень-серпень 2018 року до загального та спеціального фондів бюджету міста надійшло 321314,1 тис.грн. доходів, в тому числі:

1. До загального фонду бюджету міста надійшло 311543,4 тис.грн., що становить 108,9% до планових показників на січень-серпень 2018р., з яких:

- 124220,6 тис.грн. (101,1%) податки, збори та інші платежі.

- 187322,8 тис.грн.(97,5%) офіційні трансферти з державного та обласного  

бюджетів.

2. До спеціального фонду бюджету міста надійшло 9770,7 тис.грн., з  яких:

- 988,0 тис.грн. – податки,  збори  та інші  платежі, виконання яких становить 70,8% до плану на 8 місяців поточного року;

- 1648,2 тис.грн. – власні  надходження  бюджетних  установ;

- 80,0 тис.грн. – інша субвенція з місцевого бюджету;

- 7054,5 тис.грн – конвертовано валюту на код 42020000 «Гранти, що надійшли до бюджетів усіх рівнів» для здійснення заходів в рамках впровадження проекту з енергозбереження «Energy Go».

Аналіз виконання плану по доходах м.Жмеринка в розрізі джерел надходжень станом на 01.09.2018р. додається.                 

Фактичне  виконання  бюджету  міста  по  видатках станом  на 01.09.2018р.   становить  324050,0 тис.грн., в т.ч. по  загальному  фонду – 277983,4  тис.грн., спеціальному  фонду – 46066,6  тис.грн. (з них 1665,7 тис.грн. - видатки  проведені за  рахунок  власних  надходжень  бюджетних  установ).

Відповідно  бюджет виконаний  по загальному  фонду на 93,7 %  до  уточненого  плану  на  звітний  період  та  по  спеціальному  фонду  на 60,4% до  уточненого  плану  на  рік.

Касові  видатки  за  рахунок  загального  фонду   станом   на  01.09.2018 року  становлять  277983,4 тис.грн. та  в  розрізі  галузей   розподілені  наступним  чином:

-  «Освіта»  - 75914,9  тис.грн., з них:

за  рахунок  освітньої  субвенції з  Державного  бюджету – 32952,2 тис.грн. ( направлені  на  виплату  заробітної  плати з нарахуванням педагогічним працівникам  по  загальноосвітніх  школах – 30820,0 тис.грн.,   школі – інтернат – 1992,0 тис.грн.  та  інші  заклади  у  сфері  освіти – 140,2 тис.грн);

за  рахунок  коштів  місцевого  бюджету  - 42962,7 тис.грн. (виплата  заробітної  плати з нарахуванням, оплата енергоносіїв та  утримання  установ:  дитячі  садочки – 20814,5 тис.грн.,  загальноосвітні школи – 12787,7 тис.грн., школа –інтернат – 1476,5  тис.грн.,  центр  позашкільної освіти –1662,0  тис.грн.,  музична  школа – 3436,1 тис.грн., методичний кабінет – 555,7 тис.грн., інші  заклади  у  сфері  освіти – 2224,8 тис.грн., інші програми та заходи у сфері освіти (надання  допомоги  дітям-сиротам і  дітям, позбавленим  батьківського  піклування, яким  виповнилось 18 років) –5,4 тис.грн.).

- «Соціальний захист та  соціальне  забезпечення» -  139755,5 тис.грн.,  в т.ч.:

трансферти з Державного  бюджету – 135104,6 тис.грн. ( виплата  допомоги  сім»ям  з  дітьми,  малозабезпеченим  сім»ям, інвалідам  з   дитинства,  тимчасової  допомоги  дітям – 27050,5 тис.грн., надання допомоги  по  догляду  за  інвалідами  1 чи 2 групи  – 10415,6 тис.грн., виплата державної  соціальної  допомоги  на  дітей-сиріт та дітей, позбавлених  батьківського  піклування,  у  дитячих  будинках  сімейного  типу  та  прийомних  сім»ях – 1170,4 тис.грн., надання  пільг  та  житлових  субсидій  населенню  на  відшкодування  витрат – 96468,1 тис.грн.);

трансферти  з  обласного  бюджету – 46,9  тис.грн. ( видатки  на  поховання  учасників  бойових дій – 9,8 тис.грн., компенсаційні  виплати  особам  з  інвалідністю на  бензин – 31,7 тис.грн.,  пільгове  медичне  обслуговування  Чорнобильців – 5,4 тис.грн.);

кошти  місцевого  бюджету – 4604,0 тис.грн  (утримання  територіального  центру – 1513,5 тис.грн.,  забезпечення соціальними  послугами громадян  похилого  віку, інвалідів, хворих,  які  не  здатні  до  самообслуговування – 311,8 тис.грн., надання пільг населенню на оплату житлово-комунальних послуг( для  сім»ї з вадами зору) – 19,5 тис.грн., допомога  членам  сімей загиблих  учасників АТО  за  пільговий  проїзд – 19,2 тис.грн., оплата  святкових обідів підопічним територіального  центру – 12,0  тис.грн., надання  фінансової  підтримки  громадським  організаціям – 68,3 тис.грн., компенсаційни  виплати  на  пільговий  проїзд автомобільним  транспортом – 1126,4 тис.грн., інші  пільги  окремим  категоріям громадян – 12,1 тис.грн.,  надання  пільг окремим категоріям  громадян  з оплати послуг  зв»язку – 8,6 тис.грн.,  виплата допомоги  наданих депутатами  та міським  головою – 841,0 тис.грн., програми  в  галузі  соціального  захисту  дітей,  сім»ї  та  молоді –98,9 тис.грн., компенсація  учасникам АТО на  придбання  земельних  ділянок – 200,0 тис.грн., оздоровлення та  відпочинок дітей – 372,7 тис.грн.).

- «Державне  управління» – 20332,9 тис.грн. ( оплата  заробітної  плати з  нарахуваннями, енергоносіїв  та  утримання   виконавчого комітету,   управління  праці  та  соціального  захисту  населення,  фінансового  управління).

- «Культура  і  мистецтво» – 3038,1 тис.грн.,  з  них:

на   виплату  заробітної  плати з  нарахуваннями  та  оплата  послуг   для  бібліотеки – 459,5 тис.грн., міського  історичного музея  – 246,5 тис.грн., народні  колективи  - 533,6 тис.грн., інші  заклади  в  галузі  культури і мистецтва – 1067,0 тис.грн., інші  заходи – 731,5 тис.грн.)

- «Фізична  культура  та спорт» – 2045,6  тис.грн. (виплата  заробітної  плати з нарахуванням, оплата енергоносіїв та  утримання дитячо-юнацької  спортивної  школи – 1881,1 тис.грн., проведення  навчально-тренувальних  зборів та  змагань – 77,8 тис.грн.,  фінансова  підтримка  для  міської федерації  футболу – 86,7 тис.грн.).

- «Житлово – комунальне господарство» - 4921,8  тис.грн.  (виконання робіт по благоустрою міста: утримання  міських  доріг – 2217,9  тис.грн.,  електроенергія  використана  зовнішнім  освітленням – 430,5 тис.грн., поточний  ремонт мереж  зовнішнього  освітлення – 449,2 тис.грн., вивіз  сміття – 373,0 тис.грн., демонтаж  новорічних гирлянд – 10,7 тис.грн., захоронення  невідомого – 3,0 тис.грн., придбання  квітників – 5,8 тис.грн.,  технічне  обслуговування  світлофорних  об»єктів – 8,9 тис.грн.,  придбання  електролічильників – 4,1 тис.грн., формувальна  обрізка  дерев – 80,0 тис.грн.,  встановлення  дитячого  ігрового  майданчика – 77,8 тис.грн.,  поточний  ремонт  світлофорного  об»єкту – 55,5 тис.грн., озеленення  міста – 442,8  тис.грн., придбання  квітників декоративних – 8,0 тис.грн., придбання  лавок – 27,2 тис.грн., поточний ремонт братських могил – 21,5 тис.грн., поточний  ремонт автобусних зупинок – 70,0 тис.грн., нанесення  та  відновлення  дорожньої  розмітки – 152,4 тис.грн., облаштування  території по вул. Центральна  для  громадських  потреб – 90,5 тис.грн., виготовлення схеми  мережі  зовнішнього  освітлення – 33,7 тис.грн., встановлення  дорожніх  знаків –48,5 тис.грн., встановлення  огорожі – 33,1 тис.грн., встановлення  селфі зони «Я люблю Жмеринку» - 13,5 тис.грн., поточний ремонт площі Миру – 50,0 тис.грн., облаштування  існуючого контейнерного майданчика по вул. Франко – 33,9 тис.грн., влаштування  контейнерного  майданчика по вул. Горького -56,5 тис.грн., поточний ремонт скверу по вул. Соборній -50,1 тис.грн.,  відлов  та  стерилізація  безпритульних  тварин – 7,1 тис.грн. придбання  стаціонарних  урн – 8,0 тис.грн., розчистка  струмка  Безимяний та річки Баран – 48,6 тис.грн., виготовлення схеми  мереж зовнішнього освітлення – 10,0 тис.грн.).

- «Експлуатація  та  технічне  обслуговування  житлового  фонду» - 600,0 тис.грн. (надання  допомоги  КП «Жмеринкакомунсервіс»).

- «Економічна  діяльність» - 447,6 тис.грн. ( виготовлення  технічної  документації  щодо  встановлення  меж  міста – 239,8 тис.грн., виготовлення інвентарної справи – 0,5 тис.грн., відзначення  підприємців за  участь у конкурсі  на  краще  прикрашення  закладу – 2,0 тис.грн., членскі  внески  до  Асоціації  міст – 25,3 тис.грн., оплата  послуг з  постачання   програмного забезпечення – 180,0 тис.грн.).

- «Утримання  та  розвиток  автомобільних доріг» - 2045,1 тис.грн. (виготовлення  кошторисної  документації  на  поточний  ремонт доріг – 0,8 тис.грн., поточний  ремонт доріг – 2044,3 тис.грн.).

- « Фінансова  підтримка  засобів масової  інформації» - 32,3 тис.грн. ( фінансова підтримка  радіомовлення  «Обрій»).

- «Міжбюджетні  трансферти» - 28849,6 тис.грн. (реверсна  дотація  до Державного  бюджету – 9088,0 тис.грн.,  субвенція  з  місцевого  бюджету  районному  бюджету на  здійснення  переданих  видатків  у  сфері  охорони  здоров»я ( медична  субвенція) – 19761,6 тис.грн.).

Крім того, за рахунок коштів бюджету розвитку та інших  надходжень  спеціального  фонду були  проведенні   видатки   в  сумі  38356,4  тис.грн. , а  саме  в  розрізі  галузей:

- «Освіта» - 9605,2 тис.грн. ( придбання  лічильника  тепла  і  води  в  комплекті для  дитячого садочка – 50,0 тис.грн., придбання  морозильної камери ДНЗ №5 – 7,8 тис.грн.,  експертиза  проектно-кошторисної  документації  та оплата робіт по  капремонту  огорожі  ДНЗ №6 –335,5 тис.грн., експертиза  проектно-кошторисної  документації та оплата робіт по капремонту будівлі (гідроізоляція  фундаменту) ДНЗ №2 – 48,7 тис.грн., оплата  робіт по  капремонту  будівлі (гідроізоляція  фундаменту  та  встановлення  водовідведення  з  покрівлі) ДНЗ №2 – 705,4  тис.грн., експертиза  проектно-кошторисної  документації на капремонт підлоги ДНЗ №2 – 8,6 тис.грн.,  роботи  по  капремонту  покрівлі ДНЗ №5 – 672,2 тис.грн.,  експертиза  проектно-кошторисної  документації та оплата робіт по  капремонту  фасаду будівлі (утеплення) загальноосвітньої школи-ліцей – 3944,5 тис.грн., експертиза  та виготовлення  проектно-кошторисної  документації, оплата робіт  капремонту фойє  будівлі  загальноосвітньої  школи №3 – 337,0 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт системи  опалення  корпусу №1,2  будівлі  загальноосвітньої  школи №3 – 32,8 тис.грн.,  експертиза  проектно-кошторисної  документації  та  капремонт харчоблоку загальноосвітньої  школи №4 – 378,6 тис.грн., експертиза  проектно-кошторисної  документації  та оплата робіт по капремонту  системи  опалення загальноосвітньої школи №4- 680,2 тис.грн., експертиза  проектно-кошторисної  документації  по капремонту фойє та  коридору молодших  класів  загальноосвітньої  школи-гімназії – 3,2 тис.грн., оплата  робіт по  капремонту фойє та  коридору молодших  класів  загальноосвітньої  школи-гімназії – 640,4 тис.грн.,  капремонт харчоблоку загальноосвітньої  школи-гімназії – 76,6 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної  документації та  експертизи на  капремонт частини  фасадів  загальноосвітньої  школи №6 – 17,7 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  санвузлів  загальноосвітньої  школи №6 – 9,8 тис.грн., експертиза  та  виготовлення проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  частини  приміщень  централізованої  бухгалтерії  та  методичного кабінету – 18,8 тис.грн., придбання  комп’ютерного  обладнання для  централізованої  бухгалтерії – 64,7 тис.грн., придбання  інтерактивних  дошок –44,8 тис.грн., експертиза проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  даху  музичної  школи – 3,5 тис.грн. оплата  робіт по  капремонту  даху  музичної  школи – 864,6 тис.грн., придбання  піаніно для музичної школи – 18,0 тис.грн.,  придбання ноутбуків – 24,7 тис.грн., придбання мікшерного пульту – 13,2 тис.грн., придбання шаф для  дидактичного матеріалу НУШ – 217,8 тис.грн., за  рахунок  субвенції з  державного бюджету для  інклюзівних  класів придбання ноутбука, проектора,  розвивального  обладнання та  інтерактивної  стінки – 386,1 тис.грн.,).

- «Державне  управління» - 841,9 тис.грн. ( придбання  комп»ютерної  техніки,   меблів,  капремонт фундаменту  адмінприміщення).

- «Культура  і  мистецтво» - 34,7 тис.грн. ( придбання  художньої  літератури для бібліотеки 6,0 тис.грн., підписка періодичних видань – 2,0 тис.грн., придбання  системного блоку для централізованої бухгалтерії – 8,0 тис.грн., придбання  підсилювача гучності – 18,7 тис.грн.).

- «Фізична  культура  і  спорт» - 9,2 тис.грн. ( придбання  комп»ютерної техніки).

- «Забезпечення  надійної  та  безперебійної  експлуатації  ліфтів» -271,7  тис.грн. ( експертиза та виготовлення  проектно-кошторисної документації  на  капремонт  пасажирських  ліфтів по вул. Соборна,11 – 31,7 тис.грн., оплата  робіт  по  капітальному  ремонту ліфтів – 188,0 тис.грн., виготовлення  експертної  оцінки  пасажирських  ліфтів – 52,0 тис.грн.).

- «Організація  благоустрою  населених  пунктів»  - 398,5 тис.грн. ( придбання                 автобусної  зупинки – 6,4 тис.грн., придбання дитячих ігрових майданчиків – 257,3 тис.грн., придбання ігрового  дитячого комплексу – 134,8 тис.грн.).

- «Будівництво  споруд,  установ  та  закладів  фізичної  культури  та  спорту» - 2484,0 тис.грн. ( реконструкція СОЗ «Юність» - 2484,0 тис.грн.).

- «Реалізація  інших  заходів  щодо  соціально-економічного  розвитку  територій» -2291,7 тис.грн. ( оплата  робіт  по  капремонту  території  братської  могили по вул. Київська – 1388,9 тис.грн.,  придбання та встановлення пам»ятного  знаку Героям Небесної  Сотні – 320,0 тис.грн., придбання та  встановлення пам»ятного знаку героям  АТО  - 225,0 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної документації  на  реконструкцію  площі Б.Хмельницького – 7,5 тис.грн.,  капремонт  мереж  водопостачання – 67,2 тис.грн., проектно-кошторисна документація на капітальний  ремонт трибуни КП «Парковий  культурно-спортивний  комплекс» - 17,5 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  частини  приміщень КП «Парковий  культурно-спортивний  комплекс» - 39,5 тис.грн., придбання комп»ютерної  техніки для  ЦПМСД – 204,0 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної документації  на  реконструкцію мереж  зовнішнього  освітлення пров. Уральський – 2,7 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації  на  реконструкцію площі Б.Хмельницького – 19,4 тис.грн.).

- «Проведення  експертної  грошової  оцінки земель» - 18,0 тис.грн. ( виготовлення  експертної  грошової  оцінки  земельних  ділянок).

- «Внески  до  статутного  капіталу  суб»єктів  господарювання»  - 1033,4 тис.грн. ( для КП «Парковий  культурно-спортивний комплекс» - придбання  мотоблока  та  причіпа – 33,4 тис.грн., придбання  котла  для МКП «Енергоресурс» - 1000,0 тис.грн.).

- «Утримання та  розвиток  автомобільних  доріг» - 18722,4  тис.грн. ( експертиза  та  виготовлення  проектно-кошторисної  документації на  капітальний  ремонт доріг по м. Жмеринка – 90,2 тис.грн.,  виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  прибудинкової  території  по вул. Франко,66 – 9,3 тис.грн., попередня  оплата  за  виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  дороги  по вул. Добролюбова – 10,6 тис.грн.,   експертиза проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  дороги  по вул. Грушевського -3,6 тис.грн., оплата  робіт по капітальному ремонту  дороги по вул. Грушевського – 3278,0 тис.грн., оплата  робіт по капітальному ремонту  дороги по провулку Гвардійський – 1915,8 тис.грн.,  оплата  робіт по капітальному ремонту  дороги по вул. Солідарності – 707,5 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної  документації  та оплата робіт по  капремонту  прибудинкової  території  по вул. Франко,66 – 159,6 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної  документації та оплата робіт по  капремонту дороги по вул. Добролюбова – 392,3 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної  документації  на  капремонт дороги по вул. Одеська – 6,9 тис.грн), капремонт дороги по вул. Шевченка –3605,3 тис.грн., капремонт дороги по вул. Свобода – 2583,4 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капітальний ремонт  прибудинкової  території по вул. Соборна,9 – 23,9 тис.грн., оплата  робіт по  капремонту  тротуара по вул. Соборна – 458,7 тис.грн., оплата  робіт по  капремонту  тротуара по вул. Шекінська – 1113,6 тис.грн.,  оплата  робіт  за  капремонт  дорожнього  покриття вул. Солідарності – 307,8 тис.грн., оплата  робіт  за  капремонт  дорожнього  покриття вул. Комарова – 1319,0 тис.грн., оплата  робіт  за  капремонт  тротуару  по вул. Київська – 1551,9 тис.грн., оплата  робіт  по  капітальному  ремонту  прибудинкової  території  по вул. Комарова,23,25 – 746,3 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації  та  оплата  робіт по капремонту прибудинкової  території  по вул. Шекінська,23 –177,1 тис.грн., капремонт дороги на  перехресті  Космонавтів – Визволення – 55,2 тис.грн. , капремонт дороги по вул. Барляєва – 44,5 тис.грн., вибірковий капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Сільськогосподарська – 73,0 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації  на  капітальний  ремонт  частини дорожнього  покриття  по вул. Героїв АТО – 35,0 тис.грн,  виготовлення проектно-кошторисної документації  на  капітальний  ремонт дорожнього покриття прибудинкової  території по вул. Центральна,1 та вул. В.Мельнична – 21,7 тис.грн. виготовлення проектно-кошторисної документації  на  капітальний  ремонт дороги по пров. Абрикосовий – 6,2 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації  на  капітальний  ремонт дороги по вул. Суворова – 26,0 тис.грн. )

- «Заходи  з  енергозбереження» - 1615,0 тис.грн. ( на  виконання програми  по  впровадженню  проекту «Energi Go: впровадження  плану  дій  сталого  енергетичного  розвитку м. Жмеринка» на 2015-2018рр. – попередня  оплата  в  розмірі  30% на  виконання  робіт  по  об»єкту «Капремонт   фасадів  корпусу №1 загальноосвітньої  школи №3 (утеплення та  заміна  вікон) – 1375,0 тис.грн., аванс згідно договору  на  проведення  капремонту вентиляції  корпусу №1 загальноосвітньої  школи №3 – 240,0 тис.грн.,).

- «Інша  діяльність  у  сфері  екології  та  охорони  природних  ресурсів» - 150,7 тис.грн. ( порізка  сухостійких  дерев – 122,5 тис.грн., розчистка струмка та річки – 28,2 тис.грн.).

- «Виконання  заходів за  рахунок  цільових  фондів» - 280,0 тис.грн. ( компенсація  учасникам АТО на  придбання  земельних  ділянок).

- «Інші  субвенції  з  місцевого  бюджету» - 600,0 тис.грн. ( на  виконання  програми економічного і  соціального  розвитку  міста Жмеринка  на  2018  рік для  проведення  реконструкції  системи  лікувального  газопостачання  відділення  екстреної (невідкладної)  медичної  допомоги  та  реанімаційного відділення КУ «Жмеринська  ЦРЛ»).

Проведено  видатки  на  реалізацію  програм  допомоги  і  грантів  міжнародних  фінансових  організацій  та  Європейського  Союзу   для здійснення заходів в рамках  проекту  «Energy Go: Впровадження  Плану  дій  сталого  енергетичного  розвитку м. Жмеринка» - 6044,5 тис.грн. (консультаційні  послуги  з  метою  реалізації  проекту – 56,6 тис.грн.,  попередня  оплата по  капітальному  ремонту  будівлі загальноосвітньої  школи №4 – 3868,1 тис.грн., капітальний  ремонт  будівлі  дошкільного  навчального  закладу №4 – 1903,2 тис.грн.,  капітальний  ремонт  1  корпусу  загальноосвітньої  школи №3  - 216,6 тис.грн.).

2018-09-06 12:38:27