Про підсумки оперативного виконання бюджету міста станом на 01.07.2018 р.
Жмеринська
міська рада
Розмір тексту:

Про підсумки оперативного виконання бюджету міста станом на 01.07.2018 р.

Фінансове управління Жмеринської міської ради повідомляє, що за  січень-червень 2018 року до загального та спеціального фондів бюджету міста надійшло 265035,9 тис.грн. доходів, в тому числі:

          1. До загального фонду бюджету міста надійшло 259695,5 тис.грн., що становить 100,3% до планових показників на січень-червень 2018р., з яких:

- 90937,6 тис.грн. (105,1%) податки, збори та інші платежі.

- 168757,9 тис.грн.(97,9%) офіційні трансферти з державного та обласного бюджетів.

          2. До спеціального фонду бюджету міста надійшло 5340,4 тис.грн., з  яких:

- 883,9 тис.грн. – податки,  збори  та інші  платежі, виконання яких становить 114,1% до плану на 6 місяців поточного року;

- 1127,6 тис.грн. – власні  надходження  бюджетних  установ;

- 3328,9 тис.грн – конвертовано валюту на код 42020000 «Гранти, що надійшли до бюджетів усіх рівнів» для здійснення заходів в рамках впровадження проекту з енергозбереження «Energy Go».

        Аналіз виконання плану по доходах м.Жмеринка в розрізі джерел надходжень станом на 01.07.2018р. додається.                 

       Фактичне  виконання  бюджету  міста  по  видатках станом  на 01.07.2018р.   становить  263064,7 тис.грн., в т.ч. по  загальному  фонду – 235053,8  тис.грн., спеціальному  фонду – 28010,9  тис.грн. (з них 1396,0 тис.грн. - видатки  проведені за  рахунок  власних  надходжень  бюджетних  установ).

       Відповідно  бюджет виконаний  по загальному  фонду на 93,9 %  до  уточненого  плану  на  звітний  період  та  по  спеціальному  фонду  на 35,2% до  уточненого  плану  на  рік.

          Касові  видатки  за  рахунок  загального  фонду   станом   на  01.07.2018 року  становлять  235053,8 тис.грн. та  в  розрізі  галузей   розподілені  наступним  чином:

-  «Освіта»  - 63225,6  тис.грн., з них:

       за  рахунок  освітньої  субвенції з  Державного  бюджету – 29403,7 тис.грн. ( направлені  на  виплату  заробітної  плати з нарахуванням педагогічним працівникам  по  загальноосвітніх  школах – 27293,0 тис.грн.,   школі – інтернат – 1992,0 тис.грн.  та  інші  заклади  у  сфері  освіти – 118,7 тис.грн);

        за  рахунок  коштів  місцевого  бюджету  - 33821,9 тис.грн. (виплата  заробітної  плати з нарахуванням, оплата енергоносіїв та  утримання  установ:  дитячі  садочки – 15712,1 тис.грн.,  загальноосвітні школи – 9790,7 тис.грн., школа –інтернат – 1423,3  тис.грн.,  центр  позашкільної освіти –1491,3 тис.грн.,  музична  школа – 3166,8 тис.грн., методичний кабінет – 479,9 тис.грн., інші  заклади  у  сфері  освіти – 1756,0 тис.грн., інші програми та заходи у сфері освіти (надання  допомоги  дітям-сиротам і  дітям, позбавленим  батьківського  піклування, яким  виповнилось 18 років) –1,8 тис.грн.).

- «Соціальний захист та соціальне забезпечення» -  126581,5 тис.грн.,  в т.ч.:

    трансферти з Державного бюджету – 123897,4 тис.грн. (виплата допомоги сім`ям з дітьми,  малозабезпеченим  сім»ям, інвалідам  з   дитинства,  тимчасової  допомоги  дітям – 20690,5 тис.грн., надання допомоги  по  догляду  за  інвалідами  1 чи 2 групи  – 7796,1 тис.грн. виплата державної  соціальної  допомоги  на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу та  прийомних  сім»ях – 875,0 тис.грн., надання  пільг  та  житлових  субсидій  населенню  на  відшкодування  витрат – 94535,8 тис.грн.);

        трансферти  з  обласного  бюджету – 21,9 тис.грн. ( видатки  на  поховання  учасників  бойових дій – 7,3 тис.грн., компенсаційні  виплати  особам  з  інвалідністю на  бензин – 11,8 тис.грн.,  пільгове  медичне  обслуговування  Чорнобильців – 2,8 тис.грн.);

      кошти  місцевого  бюджету – 2662,2 тис.грн  (утримання  територіального  центру – 1115,4 тис.грн.,  забезпечення соціальними  послугами громадян  похилого  віку, інвалідів, хворих,  які  не  здатні  до  самообслуговування – 235,1 тис.грн., надання пільг населенню на оплату житлово-комунальних послуг( для  сім»ї з вадами зору) – 13,8 тис.грн., допомога  членам  сімей загиблих  учасників АТО  за  пільговий  проїзд – 14,4 тис.грн., оплата  святкового обіду до  9 травня учасникам  війни – 6,0  тис.грн., надання  фінансової  підтримки  громадським  організаціям – 69,7 тис.грн., компенсаційни  виплати  на  пільговий  проїзд автомобільним  транспортом – 417,2 тис.грн., інші  пільги  окремим  категоріям громадян – 9,2 тис.грн.,  надання  пільг окремим категоріям  громадян  з оплати послуг  зв»язку – 6,1 тис.грн.,  виплата допомоги  наданих депутатами  та міським  головою – 546,1 тис.грн., програми  в  галузі  соціального  захисту  дітей,  сім»ї  та  молоді –29,2 тис.грн., компенсація  учасникам АТО на  придбання  земельних  ділянок – 200,0 тис.грн.).

- «Державне  управління» – 13904,2 тис.грн. ( оплата  заробітної  плати з  нарахуваннями, енергоносіїв  та  утримання   виконавчого комітету,   управління  праці  та  соціального  захисту  населення,  фінансового  управління).

- «Культура  і  мистецтво» – 1987,1 тис.грн.,  з  них:

       на   виплату  заробітної  плати з  нарахуваннями  та  оплата  послуг   для  бібліотеки – 375,9 тис.грн., міського  історичного музея  – 205,0 тис.грн., народні  колективи  - 432,9 тис.грн., інші  заклади  в  галузі  культури і мистецтва – 778,8 тис.грн., інші  заходи – 194,5 тис.грн.)

- «Фізична  культура  та спорт» – 1739,1  тис.грн. (виплата  заробітної  плати з нарахуванням, оплата енергоносіїв та  утримання дитячо-юнацької  спортивної  школи – 1621,3 тис.грн., проведення  навчально-тренувальних  зборів та  змагань – 77,8 тис.грн.,  фінансова  підтримка  для  міської федерації  футболу – 40,0 тис.грн.).

- «Житлово – комунальне господарство» - 3512,5  тис.грн.  (виконання робіт по благоустрою міста: утримання  міських  доріг – 1782,2  тис.грн.,  електроенергія  використана  зовнішнім  освітленням – 382,4 тис.грн., поточний  ремонт мереж  зовнішнього  освітлення – 173,8 тис.грн., вивіз  сміття – 233,3 тис.грн., демонтаж  новорічних гирлянд – 10,7 тис.грн., захоронення  невідомого – 0,7 тис.грн., придбання  квітників – 5,8 тис.грн.,  технічне  обслуговування  світлофорних  об»єктів – 8,9 тис.грн.,  придбання  електролічильників – 4,1 тис.грн., формувальна  обрізка  дерев – 80,0 тис.грн.,  встановлення  дитячого  ігрового  майданчика – 77,8 тис.грн.,  поточний  ремонт  світлофорного  об»єкту – 55,5 тис.грн., озеленення  міста – 331,5  тис.грн., придбання  квітників декоративних – 8,0 тис.грн., придбання  лавок – 10,2 тис.грн., поточний ремонт братських могил – 21,5 тис.грн., поточний  ремонт автобусних зупинок – 70,0 тис.грн., нанесення  та  відновлення  дорожньої  розмітки – 114,9 тис.грн., облаштування  території по вул. Центральна  для  громадських  потреб – 90,5 тис.грн., виготовлення схеми  мережі  зовнішнього  освітлення – 33,7 тис.грн., придбання  лавок – 17,0 тис.грн.).

- «Експлуатація  та  технічне  обслуговування  житлового  фонду» - 250,0 тис.грн. (надання  допомоги  КП «Жмеринкакомунсервіс»).

- «Економічна  діяльність» - 219,6 тис.грн. ( виготовлення  технічної  документації  щодо  встановлення  меж  міста – 191,8 тис.грн., виготовлення інвентарної справи – 0,5 тис.грн., відзначення  підприємців за  участь у конкурсі  на  краще  прикрашення  закладу – 2,0 тис.грн., членскі  внески  до  Асоціації  міст – 25,3 тис.грн.).

- «Утримання  та  розвиток  автомобільних доріг» - 831,0 тис.грн. (виготовлення  кошторисної  документації  на  поточний  ремонт доріг – 0,8 тис.грн., поточний  ремонт доріг – 830,2 тис.грн.).

- « Фінансова  підтримка  засобів масової  інформації» - 21,5 тис.грн. ( фінансова підтримка  радіомовлення  «Обрій»).

- «Міжбюджетні  трансферти» - 22781,7 тис.грн. (реверсна  дотація  до Державного  бюджету – 6816,0 тис.грн.,  субвенція  з  місцевого  бюджету  районному  бюджету на  здійснення  переданих  видатків  у  сфері  охорони  здоров»я ( медична  субвенція) – 15965,7 тис.грн.).

   Крім того, за рахунок коштів бюджету розвитку та інших  надходжень  спеціального  фонду були  проведенні   видатки   в  сумі  22359,8  тис.грн. , а  саме  в  розрізі  галузей:

- «Освіта» - 2435,0 тис.грн. ( придбання  лічильника  тепла  і  води  в  комплекті для  дитячого садочка – 50,0 тис.грн., експертиза  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  огорожі  ДНЗ №6 – 1,0 тис.грн., оплата  робіт  за  капремонт огорожі ДНЗ №6 – 259,4 тис.грн., експертиза  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт будівлі (гідроізоляція  фундаменту) ДНЗ №2 – 1,0 тис.грн., оплата  робіт по  капремонту  будівлі (гідроізоляція  фундаменту  та  встановлення  водовідведення  з  покрівлі) ДНЗ №2 – 222,5 тис.грн.,  роботи  по  капремонту  покрівлі ДНЗ №5 – 514,6 тис.грн.,  експертиза  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  фасаду будівлі (утеплення) загальноосвітньої школи-ліцей – 10,2 тис.грн., експертиза  та виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт фойє  будівлі  загальноосвітньої  школи №3 – 14,3 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт системи  опалення  корпусу №1,2  будівлі  загальноосвітньої  школи №3 – 32,8 тис.грн.,  експертиза  проектно-кошторисної  документації  та  капремонт харчоблоку загальноосвітньої  школи №4 – 378,6 тис.грн., експертиза  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  системи  опалення загальноосвітньої школи №4-6,1 тис.грн., експертиза  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт фойє та  коридору молодших  класів  загальноосвітньої  школи-гімназії – 3,2 тис.грн., оплата  робіт по  капремонту фойє та  коридору молодших  класів  загальноосвітньої  школи-гімназії – 356,1 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної  документації та  експертизи на  капремонт частини  фасадів  загальноосвітньої  школи №6 – 17,7 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  санвузлів  загальноосвітньої  школи №6 – 9,8 тис.грн., експертиза  та  виготовлення проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  частини  приміщень  централізованої  бухгалтерії  та  методичного кабінету – 14,7 тис.грн., придбання  комп»ютерного обладнання для  централізованої  бухгалтерії – 64,7 тис.грн., придбання  інтерактивних  дошок –44,8 тис.грн., експертиза проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  даху  музичної  школи – 3,5 тис.грн. оплата  робіт по  капремонту  даху  музичної  школи – 300,0 тис.грн.,  за  рахунок  субвенції з  державного бюджету для  інклюзівних  класів придбання ноутбука, проектора,  розвивального  обладнання та  інтерактивної  стінки – 130,0 тис.грн.).

- «Державне  управління» - 391,1 тис.грн. ( придбання  комп»ютерної  техніки  та  меблів).

- «Культура  і  мистецтво» - 6,0 тис.грн. ( придбання  художньої  літератури для бібліотеки).

- «Фізична  культура  і  спорт» - 9,2 тис.грн. ( придбання  комп»ютерної техніки).

- «Забезпечення  надійної  та  безперебійної  експлуатації  ліфтів» -271,7  тис.грн. ( експертиза та виготовлення  проектно-кошторисної документації  на  капремонт  пасажирських  ліфтів по вул. Соборна,11 – 31,7 тис.грн., оплата  робіт  по  капітальному  ремонту ліфтів – 188,0 тис.грн., виготовлення  експертної  оцінки  пасажирських  ліфтів – 52,0 тис.грн.).

- «Організація  благоустрою  населених  пунктів»  - 263,7 тис.грн. ( придбання                 автобусної  зупинки – 6,4 тис.грн., придбання дитячого ігрових майданчиків – 257,3 тис.грн.).

- «Будівництво  споруд,  установ  та  закладів  фізичної  культури  та  спорту» - 2470,0 тис.грн. ( реконструкція СОЗ «Юність» - 2470,0 тис.грн.).

-«Реалізація  інших  заходів  щодо  соціально-економічного  розвитку  територій» - 1478,1 тис.грн. ( оплата  робіт  по  капремонту  території  братської  могили по вул. Київська – 858,9 тис.грн.,  виготовлення  пам»ятного  знаку Героям Небесної  Сотні – 320,0 тис.грн., придбання  пам»ятного знаку героям  АТО  - 175,0 тис.грн., попередня  оплата  на  виготовлення  проектно-кошторисної  документації на  капремонт  мереж  водопостачання – 67,2 тис.грн., капітальний  ремонт трибуни КП «Парковий  культурно-спортивний  комплекс» - 17,5 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  частини  приміщень КП «Парковий  культурно-спортивний  комплекс» - 39,5 тис.грн.).

- «Проведення  експертної  грошової  оцінки земель» - 9,0 тис.грн. ( виготовлення  експертної  грошової  оцінки  земельних  ділянок).

- «Утримання та  розвиток  автомобільних  доріг» - 12998,8  тис.грн. ( експертиза  та  виготовлення  проектно-кошторисної  документації на  капітальний  ремонт доріг по м. Жмеринка – 36,3 тис.грн.,  виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  прибудинкової  території  по вул. Франко,66 – 6,1 тис.грн., попередня  оплата  за  виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  дороги  по вул. Добролюбова – 6,8 тис.грн.,   експертиза проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  дороги  по вул. Грушевського -3,6 тис.грн., оплата  робіт по капітальному ремонту  дороги по вул. Грушевського – 3167,1 тис.грн., оплата  робіт по капітальному ремонту  дороги по провулку Гвардійський – 568,0 тис.грн.,  оплата  робіт по капітальному ремонту  дороги по вул. Солідарності – 707,5 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної  документації  на  капремонт  прибудинкової  території  по вул. Франко,66 – 14,2 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної  документації  на  капремонт дороги по вул. Добролюбова – 11,3 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної  документації  на  капремонт дороги по вул. Одеська – 6,9 тис.грн), капремонт дороги по вул. Шевченка – 3294,9 тис.грн., капремонт дороги по вул. Свобода – 1163,5 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації  на  капітальний ремонт  прибудинкової  території по вул. Соборна,9 – 23,9 тис.грн., оплата  робіт по  капремонту  тротуара по вул. Соборна – 159,8 тис.грн., оплата  робіт  за  капремонт  дорожнього  покриття вул. Солідарності – 307,8 тис.грн., оплата  робіт  за  капремонт  дорожнього  покриття вул. Комарова – 1319,0 тис.грн., оплата  робіт  за  капремонт  тротуару  по вул. Київська – 1551,9 тис.грн., оплата  робіт  по  капітальному  ремонту  прибудинкової  території  по вул. Комарова,23,25 – 182,3 тис.грн.,  капремонт  дороги  по вул. Свободи – 447,8 тис.грн., виготовлення  проектно-кошторисної  документації на  капремонт прибудинкової  території  по вул. Шекінська,23 – 20,1 тис.грн.

- «Заходи  з  енергозбереження» - 1152,7 тис.грн. ( на  виконання програми  по  впровадженню  проекту «Energi Go: впровадження  плану  дій  сталого  енергетичного  розвитку м. Жмеринка» на 2015-2018рр. – попередня  оплата  в  розмірі  30% на  виконання  робіт  по  об»єкту «Капремонт   фасадів  корпусу №1 загальноосвітньої  школи №3 (утеплення та  заміна  вікон) – 912,7 тис.грн., аванс згідно договору  на  проведення  капремонту вентиляції  корпусу №1 загальноосвітньої  школи №3 – 240,0 тис.грн.).

- «Інша  діяльність  у  сфері  екології  та  охорони  природних  ресурсів» - 84,5 тис.грн. ( порізка  сухостійких  дерев).

- «Виконання  заходів за  рахунок  цільових  фондів» - 190,0 тис.грн. ( компенсація  учасникам АТО на  придбання  земельних  ділянок).

- «Інші  субвенції  з  місцевого  бюджету» - 600,0 тис.грн. ( на  виконання  програми економічного і  соціального  розвитку  міста Жмеринка  на  2018  рік для  проведення  реконструкції  системи  лікувального  газопостачання  відділення  екстреної (невідкладної)  медичної  допомоги  та  реанімаційного відділення КУ «Жмеринська  ЦРЛ»).

  Проведено  видатки  на  реалізацію  програм  допомоги  і  грантів  міжнародних  фінансових  організацій  та  Європейського  Союзу   для здійснення заходів в рамках  проекту  «Energy Go: Впровадження  Плану  дій  сталого  енергетичного  розвитку м. Жмеринка» - 4255,1 тис.грн. (консультаційні  послуги  з  метою  реалізації  проекту – 35,7 тис.грн.,  попередня  оплата 30% по  капітальному  ремонту  будівлі загальноосвітньої  школи №4 – 2787,0 тис.грн., капітальний  ремонт  будівлі  дошкільного  навчального  закладу №4 – 1432,4 тис.грн.).

2018-07-03 16:45:43